Coke

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

On nyt perhaps ihan turha topic, mutta halusin yrittää, onnistuuko tällasesta aiheesta järkevää keskustelua. : D

Modet saa sitten lukottaa/poistaa jos tuntuu asiattomalta.

Otsikko on Coke, mutta koko toppa koskekoon nyt kaikkia limsoja.

Suht koht järkeenkäypää keskustelua limsojen laadusta, kavereiden/omista limsahullutuksista ja niiden salaisista ainesosista.

Esimerkiksi Coca-Colan alkuperäiseen reseptiin sisältyi kokaiinia. Tosi juttu.

Eräs kaveri koulusta taas on Coca-Colan puolella ja tarjoilee sitä kaikissa juhlissaan, mutta vastustaa Pepsiä ja kieltäytyy ostamasta sitä.

Mikä limsa on parasta, pitäisikö jokin juoma tuoda takaisin markkinoille, ja auttaako sokerin korvaaminen makeutusaineilla teidän mielestä mitenkään?

Limsalista:

Hedelmälimsat:

-Sprite

-7up

-Muumilimu

-Smurffilimu

-Olvin muut hedelmälimsat

-Jaffa; lime-verigreippi, zombiemarja, jouluomena ym.

-Fanta

Coke:

-Pepsi; Pepsi Max

-Coca-Cola; Vanilla, cherry ym.

-Lidl Cola

-Rainbow Cola

-(Onko Pirkalla kokista?)

En oo itte perehtyny kovin tarkasti mitä limuja kaupassa ny tuppaa olemaan, niin sanokaa, jos ja kun puuttuu jotakin.

Kommentit (13)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nam, Coca-Cola on ehdoton suosikkilimsani. Tulee vesi kielelle kun sitä ajattelee, siis nimenomaan sitä oikeaa Cokista, ei Lightia tai Zeroa, mielestäni se tavallinen on parasta. Pepsikin on ihan hyvää, mutta Coca-Cola vie voiton. Freeway-colaa tulee harvoin juotua, ehkä kerran tai pari puolessa vuodessa, mutta ihan hyvää sekin on.

Muista limsoista Smurffilimsa on parasta. Toki tällaiset Jaffat ja Fantatkin on hyviä, mutta Smurffilimsassa on niin omanlaatuinen päärynänmaku, että tykkään siitä siksi. Myös Muumilimsa on hyvää. Kesällä maistoin jotain ananas-Jaffaa, ja se oli ihan ok. makuista, mutta appelsiini-Jaffa on silti parempaa. Spritesta ja 7upista ei ole paljoa kokemuksia, aika harvoin tulee noitakin juotua, en ole varma, olenko 7upia edes koskaan maistanut.

Eikös Coca-Cola ollut alunperin (silloin 1880-luvulla) tarkoitettu yskänlääkkeksi?

-Ankkaetsivä

Vierailija

Ehdoton suosikkilimuni on Ginger Ale. Sitä itse asiassa käytetään Vegasissa juomasekoituksissa, mutta ihan sama se minulle on, koska kyseinen juoma on vain niin helkkarin hyvää.

//CAD kuittaa

Vierailija

Lainaus:
NA: Keltainen Jaffa on hyvää

Tarkoitatko nyt ananasta vai Yuzu Boosteria?

Lainaus:
ae: Muista limsoista Smurffilimsa on parasta

Itse inhoan tuota limsaa.

Tässä limsojen Top 10 (mun mielipide):

1. Coca-Cola

2. Hartwall Limonadi Vadelma

3. Jaffa Yuzu Booster

4. Coca-Cola Zero

5. Pepsi Max

6. Pepsi

7. Mountain Dew

8. Fanta Appelsiini

9. Muumi-limu

10. Jaffa Super Sitrus

Tässä sitten muutama VS-kysymys:

1. Sprite VS 7up

2. Coca-Cola VS Pepsi

3. Coca-Cola Light VS Pepsi Max

4. Fanta Appelsiini VS Jaffa Appelsiini

5. Smurffi-limu VS Muumi-limu

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

"Tässä sitten muutama VS-kysymys:

1. Sprite VS 7up

2. Coca-Cola VS Pepsi

3. Coca-Cola Light VS Pepsi Max

4. Fanta Appelsiini VS Jaffa Appelsiini

5. Smurffi-limu VS Muumi-limu"

1. 7Up

2. Coca-Cola

3. Pepsi Max, päinvastoin kuin edellisessä : D

4. Fanta Appelsiini, vaikka kumpikaan ei ole ihan lempijuomiani

5. Muumilimu, ofc.

Paras limu on mielestäni Muumilimu. (: Toisena tulee Coca-Cola, ja kolmantena MountainDew.

Vierailija

Lainaus:
Re: Coke ja muut limut

Spektro99 - 19.12.11 07:46 (ID 859392)
Lainaus:
NA: Keltainen Jaffa on hyvää
Tarkoitatko nyt ananasta vai Yuzu Boosteria?
Lainaus:
ae: Muista limsoista Smurffilimsa on parasta
Itse inhoan tuota limsaa. Tässä limsojen Top 10 (mun mielipide): 1. Coca-Cola 2. Hartwall Limonadi Vadelma 3. Jaffa Yuzu Booster 4. Coca-Cola Zero 5. Pepsi Max 6. Pepsi 7. Mountain Dew 8. Fanta Appelsiini 9. Muumi-limu 10. Jaffa Super Sitrus Tässä sitten muutama VS-kysymys: 1. Sprite VS 7up 2. Coca-Cola VS Pepsi 3. Coca-Cola Light VS Pepsi Max 4. Fanta Appelsiini VS Jaffa Appelsiini 5. Smurffi-limu VS Muumi-limu ~Spekkis, magic ninetynine~

Keltaisella Jaffalla tarkoitan tavallista appelsiini Jaffaa.

Vierailija

Tässä limsojen top 3

1.Coca Cola

2.Fanta

3.7up

Coca Cola nousi juuri ensinmäiselle sijalle.

//Johan on ykkösen translatiivimuotoa ei hyväksytä onhan ykkönen murretta mutta silti.

Vierailija

Itse pidän eniten Fantasta. Muita hyviä ovat Mountain Dew, Coca-Cola, Pepsi, Muumi-limu, Smurffi-limu, Jaffa zombiemarja, Vadelmalimonadi ja päärynälimonadi. Hyviä sekoituksia ovat mm. Sprite ja fanta, sekä Pepsi, jaffa ja 7up

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat