Uusivuosi Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun on Joulu Topic niin teen sitten uudestavuodesta.Kun uusivuosi on jo näin lähellä niin onhan tälläinenkin tehtävä.(Ainakin minun mielestä)Täällä on vapaata keskustelua uudestavuodesta:Ilotulitteista, uudevuoden lupauksista, ruuasta ja kaikesta, mikä liittyy uuteenvuoteen.Tein tämän Topicin kun olen niin intoisa ilotulitus fani.Tänään tuli ilotulite kuvasto ja olen lukenut sen jo varmaan viisi kertaa.Haulla en löytänyt ja jos modet lukotta niin sitten lukottaa.Mutta toivon, että tämä menestyy hyvin.Eli kaikki nyt vaan uudesta vuodesta puhumaan.Muutama esimerkki:

Lainaus:
Ilotulite fani:Ostan tänä vuonna ainakin satasella tulitteita

Lainaus:
Patahemmo:Paremmaksi laitan:Tänä vuonna ostan 300 eurolla.

Lainaus:
Uusivuosi friikki:Tämän uudenvuoden laupaukseni on, että aion olla enemmän ilotulite friikki!

Muistaakseni ne lainaus jutut menivät noin.XDX)x)

Hyvää joulua kaikille!!

Toivoo:hamtaro&nupu

Kommentit (4)

Vierailija

No, menemme uudeksivuodeksi mummulaan veljeni, eli hauskaa on luvassa. Tosin viimevuonna mummulassa isovanhempani eivät tienneet mitä meinaa ''pata'', että pelkkiin yksityisraketteihin saimme tyytyä. Tosin siellä paukuteltiin monessa naapuritalossa hienoja raketteja, että silleen. Tänä vuonna on meilläkin siistimmät raketit.

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Uusivuosi on mahtavaa aikaa! katsomme yleensä jonkun hyvän leffan ja siteen ammumme raketteja. seuraavasta uudesta vuodesta tulee hyvä sillä mun paras kaveri tulee meille ainakin yhdeksi yöksi

kun kaveri asuu espoossa.

hyvää joulun ja uudenvuoden odottelemista.

Terveisin:tubu,hubu ja lubu

Vierailija

Lainaus:
tubu,hubu ja lubu: Uusivuosi on mahtavaa aikaa!

Olet siinä kyllä oikeassa!!Olen jo kysellyt, paljollako saan ostaa raketteja, muuta äiti ei vielä kerro.Se sanoo, että katsotaan aaton jälkeen.=|­­Monellako te aiotte???Minä ajattelin kuuttakymppiä.Haluaisin kyllä satasella mutta ei ole rahnaa....Me yleensä syödään "coctail" paloja ennen kuin menemme ulos.tänä vuonna ostan turvalasit, kun ei ole kuin yhdet joita iskä joskus käyttää.Padat ja tulivuoret on mahtavia!Ja pyyntö vielä:Sitten kun olette päättäneet mitä ostatte, niin laittakaa lista tänne niin voin arvioida kuinka paljon olette ilotulite riippuvainen.

Hyvää joulun ja uudenvuoden odottelemista!!

Toivoo:hamtaro&nupu

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat