Kuinka paljon maksaa ensimmäinen Aku Ankka?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluiaisin tietää koska minulla on ensimmäisen aku ankan näytenumero joka on todella vanha.

voisiko joku auttaa???

Kommentit (13)

Vierailija

Kannattaa katsoa jostain keräilysivuilta, jos se on ensimmäinen painos, niin se on todella arvokas!

Hyvää joulua kaikille! :]

Vierailija

Hän on ihan oikeassa kannattaa kysyä asian tuntialta tai kysyä netistä HYVÄÄ JOULUA JA UUTTAVUOTTA KAIKILLE :D:):(:O:/:!

Vierailija

sanoisin että hyvin arvokas. Kirpparilla oon nähny ensimmäisten vuosien akkareita neljällä eurolla mutta itse pyytäisin ensimmäisestä yli kympin!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei!

Ensimmäisellä Aku Ankalla on arvoa todellakin, jos kyseinen kappale on kunnoltaan vähintään kohtalainen. Huonokuntoisestakin kappaleesta (repeymiä, jopa sivuja irti), on maksettu yli 500€. Hyväkuntoinen lehti, jossa siis ei ole suuria vikoja (esimerkiksi vain ajan tuomaa kulumaa ja pari pientä repeytymää, eikä esimerkiksi paloja puutu), on arvoa monia satoja euroja. Hyväkuntoisia lehtiä on kaupiteltu lähes 5000€:n hintaan, mutta tavallisella, kulahtaneella lehdellä ei arvoa ole kuin pieni osa tuosta. Mutta markkinat ovat ostajan, joten arvoa ei suoraan voida määrittää. Riippuu aivan ostajasta, mitä on valmis kyseisestä lehdestä tarjoamaan.

-Akuhullu

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuinka paljon maksaa ensimmäinen Aku Ankka?

kasper99 - 22.12.11 04:48 (ID 860611)

Kannattaa katsoa jostain keräilysivuilta, jos se on ensimmäinen painos, niin se on todella arvokas!

Hyvää joulua kaikille! :]

Samaa mieltä minäkin, kasper99!

Vierailija

Juu, riippuu kyllä tosiaankin kunnosta. Akuhullu jo tuossa sanoi aika tarkan hinnan. Itse käyttäisin hyväkuntoisen ostoon noin 1000 euroa, vähän kärsineemmästä kappaleesta maksaisin about satasen, vähän päälle. Itse kyllä kehottaisin vielä säästämään muutaman vuoden, voit nimittäin saada vielä useamman setelin, kun lähdet sitä vähän vielä säästämään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat