Mitä Profiilisi kuvan kenkilö tekee?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä siis kuka profiilisi kuvan henkilö on ja mitä hän joko tekee, katsoo tai jotain muuta.

Minun on Aku ja hän kirjoittaa siinä pysäköintisakkoa Iinekselle (olen lukenut sarjan)

Jos et tiedä mistä sarjasta kuva on ja mitä hän kuvassa todellisuudessa tekee keksi itse!

-AkuFani jo vuodesta 2000-

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Irvistää inhoille tyypeille!

Oskari! Olet sitten kirjautunut näille sivuille, vaikka et päivällä viitsinyt? :]

Hyvää joulua kaikille! :]

Vierailija

Minun kuvassani vuohi mutustelee jonkun pohatan seteleitä (ehkäpä Roope Ankan?).

Hyvää joulua kaikille! :)

Vierailija

Mun profiilikuva on tarinasta Aku Ankka ja zombi. Olen lukenut tarinan. Siinä Tupu on osoittamassa voodoo-nukkea.

Hyvää joulua kaikille! :):):):):)

Vierailija

Aku lukee tietokilpailua vartentämän tarinan puhekuplassa lukee: "Napoleon kärsi kohtalokkaan tappion Waterloossa. Mount Everest on 8848 metriä korkea. Lauseevastikkeen objekti on yleensä samassa sijassa kuin sitä vastaavan sivulauseen objekti. Kaskaat ovat yhtäläissiipisiä hyönteisiä." Ja jos kysytte en tiedä mistä toi on tarttunut mun päähän ja kuvaa on zoomattu alkuperäistä lähemmäksi

Piirtäjä Carl Barks.

Vierailija

Jos tiedätte tai haluatte niin voitte lisätä myös

kuka on piirtänyt profiilikuvasi. Mun on ehkä piirtänyt Rodriques.

-AkuFani jo vuodesta 2000-

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE ANKKAFANEILLE!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Vierailija

Otin uuden Jouluisen kuvan jossa Aku on lähdössä laskettelemaan koska kuvassa näkyvät sukset.

Hyvää Joulua kaikille AnkkaFaneille terveisin Tuplanolla 000!!!

(Käy lähettämässä oma joulutervehdyksesi Pulinoista löytyvän "Hyvää Joulua" keskustelussa! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat