ADRESSI: Viikon Aktiivisimmat -lista pois!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuten hyvin tiedetään, Viikon aktiivisimmat lista on täynnä spämmereitä. Joten kokoamme nimiä tähän, ja yritämme näin saada listan pois.

Toivon, että kukaan spämmääjä ei tule huutelemaan mitään Lukkoon! Jos Modet haluatte, niin sitten lukotatte.

Nimet:

-Kuukupööpötin

-NomNom

-eharlas

-kasper99

Kommentit (15)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Kyllä mä nyt laitan mun nimen tähänkin, koska nykyäänhän käyttäjät arvostellaan siten, että kuinka paljon heillä on viestejä, vaikka niin sen ei kuuluisi olla. Se toinen lista saa jäädä sinne kun ei kuka vain spämmäri pääse eikä lista oikein muutu. Ja siitä on kiva seurata, milloin saadaan 10 000 viestiä täyteen.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Ihan hyvä idea (:mut voi laittaa listaan, ja onhan se niin että jotkutkirjoitaa jotain ihan turhanpäiväisiä viestejä vaan sen takii.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

"Viikon aktiivisimmat lista on täynnä spämmereitä"

- Ei pidä paikkaansa. Esim. jos on 140 viestillä tuolla listalla, niin päivässä on kirjoittanut keskimäärin 20 viestiä. Ei se ole mikään mahdottomuus, t. kokemusta on. Enkä usko että kaikki kirjoittavat paljon vain kasvattaakseen viestimääräänsä ja päästääkseen listalle. Jotkut tykkäävät vain kirjoittaa muuten vaan paljon.

Tällaisen adressin tekeminen ei auta asiaan mitenkään. Adresseja tänne on tehty muutenkin aivan liikaa, ja kuten on nähty, niin niitä ei toteuteta, kuten ei tietysti pidäkään toteuttaa. Ylläpito tekee itse muutokset sivustoon, oli sitten adressia tai ei.

Lainaus:
Allu LäpänHeittäjä: Käytä hakua t.burger

PS. Burger toi mieleeni eilen Wikipediaan kirjoitetun "Paikkapallo" -artikkelin, jossa oli myös lopussa teksti "burger" : )

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Lainaus:

Uigtikrrye - 24.12.11 09:01 (ID 861468)

Kuten hyvin tiedetään, Viikon aktiivisimmat lista on täynnä spämmereitä. Joten kokoamme nimiä tähän, ja yritämme näin saada listan pois.

Toivon, että kukaan spämmääjä ei tule huutelemaan mitään Lukkoon! Jos Modet haluatte, niin sitten lukotatte.

Nimet:

Olet oikeassa, ihan täynnä. Lisäätkö nimeni?

okei...

Vierailija

Lainaus:
"Viikon aktiivisimmat lista on täynnä spämmereitä"

- Ei pidä paikkaansa. Esim. jos on 140 viestillä tuolla listalla, niin päivässä on kirjoittanut keskimäärin 20 viestiä. Ei se ole mikään mahdottomuus, t. kokemusta on. Enkä usko että kaikki kirjoittavat paljon vain kasvattaakseen viestimääräänsä ja päästääkseen listalle. Jotkut tykkäävät vain kirjoittaa muuten vaan paljon.

20 viestiä päivässä on mahdollista, mutta 20 viestiä päivässä 7pv ajan? Kyllä siinä aika usein joutuu turvautumaan peleihin&leikkeihin.

Vierailija

Ma nauraen tätä luen. Djlordiin yhtyen, se 20 viestin päivävauhti on aika normaalia juuri sivustoista innostuneellee käyttäjälle, joka silti kirjoittaa pitkiä ja perusteltuja viestejä. Sitäpaitsi, jos niin paha olo tulee tuosta listasta, että se pitäisi hävittää, niin älä yksinkertaisesti välitä koko listasta. Samallahan voisi hävittää tuo kaikista aktiivisimmat listan, koska yksikään kyseisellä listalla ei ole koskaan ollut täydellinen käyttäjä ilman tuplapostauksia ja ynnämuuta viestienkeruuta. Eli, anna koko listan olla rauhassa, äläkä välitä siitä.

CAD kuittaa

Vierailija

Mä en usko et kukaan tavallinen tien tallaaja pystyy vaikutta että otetaanko se lista pois ja mä en usko et ylläpito poistaa sitä.

~01

Vierailija

Lainaus:
Djlordi: Tällaisen adressin tekeminen ei auta asiaan mitenkään. Adresseja tänne on tehty muutenkin aivan liikaa, ja kuten on nähty, niin niitä ei toteuteta, kuten ei tietysti pidäkään toteuttaa. Ylläpito tekee itse muutokset sivustoon, oli sitten adressia tai ei.

Kyllä Loordi puhuu asiaa, ei ole ennenkään vaikuttanut millään lailla adressit, enkä usko että tule vaikuttamaankaan.

Itse en sillain hirveästi ole tuota viikon aktiivisimmat listaa katsellut, eikä siinä ole sillain mitään pahaa. Ekalla tuolla kyseisellä listalla on noin 180 viestiä, onhan se tieten aika paljon, vaan mitä se teitä hirveästi haittaa? Siis voin sanoa, ettei suurinta osaa oikeasti kiinnosta pätkän vertaa, että "hui kauhia kun lyhyt viesti siiiiiiiiiis apua", tuskin sitä listaa kannattaa pois laittaa, mutta jokainen voi itse miettiä onko viesti hyvän pituinen, vai sellainen, jolla pyritään saaman suuri viestimäärä ja pääsemään tuohon listalle.

Mutta ei minun nimeä listalle.

~Hissu

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Ei ole järkeä tehdä adresseja. Esimerkiksi "Roope-limut takaisin kauppoihin" -adressi on turha, sillä ei ME sitä päätetä, aletaanko sitä tehdä tai ei!

~LäPä :@

Vierailija

Lainaus:

LäPä7* - 25.12.11 03:36 (ID 861786) Ei ole järkeä tehdä adresseja. Esimerkiksi "Roope-limut takaisin kauppoihin" -adressi on turha, sillä ei ME sitä päätetä, aletaanko sitä tehdä tai ei! ~LäPä :@

Eikö tämä adressi kuitenkin ole paljon järkevämpi?

Viimeisimmän taukoni toisella puolella vielä haikailin tuolle listalle ja tein mitä vain, kulutin koko päiväni vaikka päästäkseni kärkeen. Kuitenkin, enhän minä enää tuollaisesta välitä. Se innostaa vain joitakin erittäin ärsyttäviä tyyppejä sanomaan "joku hitsin (jonkun nimimerkki) spämmääjä". (Oikeastaan tässä samaisen joulun allahan tuollainen tapaus oli, niitähän on aivan liikaa).

En kuitenkaan vielä nimeni hyväksyntää tähän tussaa, sillä en ole varma onko tämä niin kannattava ajatus. Jos joitakin käyttäjiä, jotka vakuuttavat minut, kirjoittaa tähän oman nimensä, voin harkita asiaa uudestaan. Vastaukseni on kuitenkin ei, sillä en yksinkertaisesti ole valmis mihinkään johtopäätökseen jota voisin vielä kaduta. Minulla on nimittäin vielä muutama "mustekalan lonkero" tiukasti kiinni tuossa listassa, vaikka uskonkin, ettei siihen paljoa tarvita, jotta nämä "lonkerot", vai pitäisikö sanoa ennemmin siteet halkeaisi. Mutta tämä ei tarkoita, että kannatan kyseistä listaa. Olen epävarmuuden preerialla, hyvät toverit.

- Jac

Vierailija

Lainaus:
Ei ole järkeä tehdä adresseja. Esimerkiksi "Roope-limut takaisin kauppoihin" -adressi on turha, sillä ei ME sitä päätetä, aletaanko sitä tehdä tai ei!

~LäPä

Lukiko aloitusviestissä, että keskustelkaa muiden addressien turhuudesta?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Asiasta on aiemmin kerrottu jo toimitukselle ja ilmeisesti he sen poistamiseen myöntyivät.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/7427/kokous_nettisivujen...

Eli eiköhän tuo poistu seuraavan päivityksen yhteydessä häiritsemästä eli mitään erillistä adressiakaan ei tarvita, joten tämä topic menee lukkoon.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat