akulle uusi tyttöystävä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

millanen olis akulle uus tyttöystävä;)jos iines vaikka jättäis sen

Kommentit (11)

Vierailija

Mun mielestä Akun ei kannatais siinä tilanteessa lähteä etsimään uutta, vaan elelisi normia elämää.

Jospa se Iines sitten tulis takaisin.

Hyvää joulua kaikille! :]

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Re: akulle uusi tyttöystävä?

kasper99 - 24.12.11 08:50 (ID 861679)

Mun mielestä Akun ei kannatais siinä tilanteessa lähteä etsimään uutta, vaan elelisi normia elämää.

Jospa se Iines sitten tulis takaisin.

Hyvää joulua kaikille! :]

Juuri näin kasper! Jos Aku etsisi uutta tyttöystävää, ja löytäisi sellaisen sopivan, ja sitten yht´äkkiä Iines ilmestyisi yllättäen, ja huomaisi, että Aku on etsinyt uuden heilan! Silloin Aku olisi vielä pahemmassa pulassa, mutta mistä sitä tietää, vaikka Akun uusi tyttöystävä olisikin silloin joku ryöväri! Iineksen kylläkin pitäisi vähän olla reilumpi Akua kohtaan! :[

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:
Re: akulle uusi tyttöystävä?

kasper99 - 24.12.11 08:50 (ID 861679) Mun mielestä Akun ei kannatais siinä tilanteessa lähteä etsimään uutta, vaan elelisi normia elämää. Jospa se Iines sitten tulis takaisin. Hyvää joulua kaikille! :]

olen samaa mieltä, ainahan niin on käynyt

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: akulle uusi tyttöystävä?

PerusRoope - 03.01.12 05:13 (ID 865976)

Miksi Ihmeessä?

-PerusRoope-

Mitä ihmettä? : oo Epäselvä jätkä : oo!

Vierailija

Ja-a?Olisihan se ihan kivaa vaihtelua, mutta se menisi aika sekaiseksi se tarina...Ainakin omassa mielikuvassani.XDXPYhdessä jaksossa se melkein meni niin mutta Aku kieltäytyi, ja kaikki muuttui normaaliksi.Paitsi se, että Iines lähti Vilkkilään, Pippurimaahan tai paikkaan mihinkä kone lähtisi tasan vviden minuutin päästä, koska jossain lehdessä luki, että Iines oli lomamatkalla jossain hän oli ollut treffeillä Dalai Kapriksen kanssa.Mutta olisihan se ihan kivaa, mutta samassa tylsää.Aikas outoa, mutta minkäs sille mahtaa??

~wonderstar~

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Iineshän on "jättänyt" Akun ainakin 5 biljoonaa kertaa ja he ovat aina palanneet yhteen joten tuskin he eroaisivat. Mutta jos niin kävisi niin Aku voisi naida vaikka Kaino vieno Ankan tai Donnan? Ajatelkaa Aku naiemmassa mummo Ankkaa joka ei edes ole Aku eikä poikien mummo. :)

poparu

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat