Hyvät käyttäjät (LUKEKAA)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko tekin huomanneet, että moderaattorimme käyttävät oikeuksiaan täysin väärin?

Otetaanpa esimerkiksi minä. Olen mielestäni asiallinen käyttäjä, mutta silti moderaattorit poistelevat viestejäni. Tein topicin, jotta saisin moderaattoreiden huomion ja vastauksen kysymykseeni, mutta kappas vaan, topic poistettiin. En ole mielestäni tehnyt mitään väärää täällä, mutta moderaattorit syrjivät minua luojaties miksi.

Oletteko myös huomanneet, kuinka vaikeaa on saada moderaattoreihin yhteyttä?

En ole vieläkään saanut kysymykseeni vastausta, enkä luultavasti ikinä tule saamaankaan. Tämä on hyvin surullista, vieläpä näin joulunaikaan.

Oletteko huomanneet vielä senkin, että toiminta täällä on hyvin hidasta? Seurasin tänään kuinka täällä spämmättiin kovasti. Sitä kesti melko kauan, ennenkuin moderaattorit saapuivat valkoisilla ratsuillaan pelastavan päivän, mutta harmillisen moni pieni lapsi oli jo kerennyt nähdä heidän silmilleen sopimatonta materiaalia. Ilmoita asiattomasta viestistä-painike ei auttanut hevonkukkaakaan.

Ja vielä lopuksi, oletteko huomanneet myös, kuinka asioihin on täällä vaikea vaikuttaa? Moderaattorit eivät vastaa heille osoitettuihin viesteihin, ja jos huomautat jostakin epäkohdasta tai epäoikeudenmukaisuudesta, viestisi poistetaan.

Miettikää näitä ja kertokaa oma mielipiteenne. Se on minulle tärkeä.

-Laamafani

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:
Pakkokai se on sanoa asiat suoraan, kun muuten kukaan ei näitä huomaa, eikä silloin kukaan halua tehdä asialle mitään. Emmehän halua että asiat pysyvät tällaisina forever.

Niin, mutta mitä me nyt tehdään? Varmasti joku moderaattori tulee ja sanoo jotain epäselvää ja sitten koko topic lukkoon. D:

Arvon modit, vastakaa! (Ja ei, tätä topiccia EI saa panna lukkoon!!)

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat