Aku-kansioiden hankaluus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen huomannut kansioita täyttäessäni että kansiot ovat hyvin vaikeita täyttää, varsinkin viimeiset lehdet eivät tunnu säilyvän ehjinä kun niitä tunkee kansion syövereihin. Onko kellään minkäänlaista pientä niksiä/vinkkiä miten lehdet saisi helposti paikoilleen?

Kommentit (4)

Vierailija

olen huomannut saman, mutta kun laittaa sen sakaran mikä lieneekin siihen sarjakuvan keskelle tai jotenkin, toivottavasti ymmärsit vaikea selkoisen viestini.Kikka toimii ainakin minulla koska suurin osa on pysynyt ehjinä, muuten huomasin myös että nettini on todella hankala, sillä nettini tilttasi kahdesti kun yritin kirjoittaa tämän viestin ) :

T: the £uro alias taikapeili ( ;

Vierailija

Keskiaukeamalta minäkin ne kiinnitän, mutta esim kun kansio on lähes täynnä, niin viimeisiin "lenkkeihin" on todella hankala pujottaa lehtiä. Ns. lenkitkin tuntuvat menevän ristiin rastiin.

Vierailija

Minä laitan viimeiset lehdet siten, että irroitan ensin viimeiset rautalenkit, asetan ne keskelle lehteä ja työnnän takaisin.Tästä kylläkin aiheutuu naarmuja sinne kansion sisään,mutta itseäni eivät haittaa. Vähän vaikeasti selitetty...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat