Suurta ja syvällistä keskustelua kaikille asialisteille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt luvassa suurta ja syvällistä keskustelua maailmankaikkeuden tärkeimmistä ja syvällisimmistä asioista. Ensimmäisenä vuorossa ovat rusinat ja mantelit.

Kuinka moni laittaa niitä glögiin ja kuka ei, kuka syö niitä pelkästään ilman että laittaa niitä glögiin ja kuka ei, kenen mielestä ne ovat hyviä ja kenen mielestä ei. Onko rusina rusina ja manteli manteli vai peräti toisinpäin? Miksi niitä on olemassa? Mikä on niiden tarkoitus?

Siinä hieman apuja syvälliseen, asialistipitoiseen ja todella tärkeään keskusteluun. Donaldin ja kaikkien muiden asialistien mieliksi, suuri "Manteli-rusinakeskustelu"!!!

Aihe vaihtuu päivittäin. Huomenna puhutaan jostain jännästä.

Sivut

Kommentit (22)

Agentti055
Seuraa 
Liittynyt23.7.2011

Aika outo topic. Tässä voi tulla pientä kinaa esim: Onko Erkki, Erkki vai Anselmi. Ja tästä tulee ihan varmasti spämmi topic kun täällä pitää puhua syvällisesti tai hienosti. Kaikki maailman trollit tulee tänne trollittelemaan.

Vierailija

Tupelo, kyllä voi.

Eli muutkin kuin asialistit voivat osallistua, mutta heille olen tämän ensisijaisesti suunnannut.

//

Muokkasin otsikkoa paremmaksi.

Vierailija

Lainaus:
Tarkoitit tämän kettuiluksi asialisteille

Enhän toki.

Lainaus:
mutta tämä onkin oikeasti hauska.

:D

Mutta en halua syrjiä ketään, joten kaikki ei-asialistitkin voivat osallistua, mutta silti täällä on suurta ja syvällistä keskustelua.

Aiheena siis rusinat ja mantelit.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Rusinat ovat mielestäni erityisen makuisia, mutta hyvällä tavalla. Rusinat ovat kuitenkin erittäin vastenmielisen näköisiä, onhan ne ruskeita sekä ryppyisiä, eli mieleeni tulee eräänlainen pökäle. Viimeeksi söin rusinoita ehkä vuosi sitten.

äh ei jaksa olla asialisti

Vierailija

Rusinoiden ulkonäkö ei todellakaan ole järin houkutteleva, eikä maku liioin. Mantelit ovat mielestäni parempia.

Vierailija

Minä syön äitini ostamia rusinoita ja manteleita ___ilman___ glögiä. Kyllä, luitte edellisen lauseen aivan oikein, en siis juo glögiä samaan aikaan manteleiden ja rusinoiden kanssa. Tiesittekö, että manteli on ___hedelmä___? Itse sain tietää asiasta eilen viime vuonna. Itse asiassa en juo glögiä ollenkaan, koska olen ainoa alle 18v perheessämme, jossa juodaan alkoholiglögiä. Voitteko kuvitella tätä?

*nyt loppu tän roskan vääntäminen*

Vierailija

Lainaus:
en siis juo glögiä samaan aikaan manteleiden ja rusinoiden kanssa

No huhuh.

Lainaus:
Tiesittekö, että manteli on ___hedelmä

No enpä olisi manteleista uskonut.

Lainaus:
Itse asiassa en juo glögiä ollenkaan, koska olen ainoa alle 18v perheessämme, jossa juodaan alkoholiglögiä.

Ikävää.

Laamaaja2
Seuraa 
Liittynyt30.12.2011

Tsaarin kuriirilta hieno nosto tärkeälle topicille, joka on jostain syystä täysin unohdettu.

Tällä kertaa puhutaan tuon keskuteluajat-topicin (topic jossa ruinataan keskusteluaikojen pidentämistä) innoittamana nolife-ihmisistä eli aiheena on nolife ja nolife-ihmiset.

Asiallista ja syvällistä nolife-keskustelua.

Vierailija

Plääh!klögiä.Yäk.Hmmm... onko rusina hedelmä vai pulla vaikko ei mikään niistä mikä on sen tarkotus ja tämän topicin

Vierailija

Mielenkiintoinen ja samalla myös melko hauska ja opettavainen aihe. En ymmärä miksi tämä ei ole suositumpi, sillä tämän aiheen laajuuden pitäisi siivittää tämän topicin aivan huikeille viestimäärille. Tarkoitan tuolla viestimäärällä siis viestimäärää, joka kirjoitetaan tähän aiheeseen, enkä suinkaan käyttäjien viestimäärää, jotka on kirjoitettu tähän todellla mielenkiintoiseen aiheeseen. Todella kummallista, että tätä joudutaan nostaa yhä useammin ja useammin, kun aiheeseen kuuluisi tulla vastauksia solkenaan. Mutta ymmärrän tietysti, että sivuston keski-ikä on melko matala, jolloin aiheen ymmärtäminen voi tuottaa liian suuria ongelmia. Pienten lasten ymmärrys ei kata näin suurta aluetta, kuin tässä aiheessa käytäisiin jos suosio olisi parempi, sehän on selvä juttu. Mutta vanhempien käyttäjien olisi syytä seurata esimerkkiäni ja kirjoittaa oikein pitkä ja paljon tietoa sisältävä asiateksti tähän aiheeseen, jolloin pienemmät saisivat esimerkkiä ja saattaisivat tajuta tämän mielenkiintoisen aiheen laajuutta. Aiemmat viestit ovat sisältäneet melko vähän tekstiä oikeasta aiheesta eli suuresta ja syvällisestä keskustelusta, joka taitaa olla koko aiheen idea. Onko kenelläkään tietoa miksi näin? Mutta jos päästäisiin asiaan, joka on erityisen vaikeaa näin laaja-aiheisessa aiheessa. Tietysti sekin voi olla syy, miksi kukaan ei tähän aiheeseen ole kajonnut ainakaan kovin syvällisesti, kuten aihealue antaisi ymmärtää, pitävän tehdä. Asiaan pääsyhän voisi olla paljon helpompaa, jos aiheen alue olisi pienempi, vai mitä? Oma mielipiteeni on ainakin se. Melko pienen aihealueen on käyttäjänimi Laamaaja2 pistänyt ensimmäiseksi aiheeksi, joka saattaa tietenkin olla yksi syy aiheen vähäiselle suosiolle. Mutta pitäisihän noinkin pienestä aiheesta saada hyvää juttua. Itse ainakin aion yrittää. Elikkä mantelihan on oikealta nimeltään tarhamanteli eli mantelipuu. Mantelipuu on pieni puu, joka kasvattaa melko suurikokoisia marjoja. Marjat ovat kovia, mutta niitä voi syödä. Manteli on pähkinä. Mantelia käytetään erityisesti ruoanlaittoon ja leipomiseen. Manteli on hyvä ruoka erityisesti erityisruokavalioihin sillä se on gluteeniton ja kaikkea muuta. Mantelista saa makeaa manteliöljyä. Rusina on todella terveellinen yleisesti lasten herkku, jota vanhemmat antavat lapsille terveelisinä karkkeina. Rusina on pehmeä ja sen puraiseminen on kuin pehmeän karkin puraiseminen. Kummallakaan näistä pienistä välipalanameista ei ole varsinaista tarkoitusta, mutta ne auttavat lapsia jaksamaan ja tietenkin ne ovat hyvää syömistä kaikille maailman ihmisille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat