Keräily kolikot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa hyviä keräily tapoja kolikoiden keräämiseen. Saan kolikoita vain äitiltä ja ostamalla siskoltani.

Kommentit (3)

Vierailija

eli keräiletkö eurokolikoita? Itse keräilen ja minulla on kolikoita yli 14 eri maasta. Niitä saa helpoiten kun kiertelee eri puolilla suomea ja maksaa seteleillä jotain ostettaessa niin saa vaihtorahan kolikoina. Mikä on vanhin kolikkosi? Mun vanhin kolikko on Suomen vanha penni vuodelta 1915.

Vierailija

Määkin kerään kolikoita.

Se on totta niinkui Silveri sanoi,että kun kiertelet eri puolilla Suomea ja maksaa seteleillä niin saa vaihtorahan kolikoina.Mun arvokkainkolikko on Luxemburgin 1 senttinen.(mikä ei ole tilattu)

-PerusRoope-

Onkos muilla muuten harvinaisia 1 ja 2 senttisiä maista kuten Suomi,Englanti ja Kreikka?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan CAD: lle tiedoksi, että varamodeilu on ihan yleisesti kielletty foorumeilla, ei pelkästään täällä, joten turha sanoa, että käytämme oikeuksiamme väärin. Modeilu ei kuulu rivikäyttäjille, joten teidän ei tarvitse puuttua mitenkään topicien tarpeellisuuteen tai siihen mihin osioon ne kuuluu.

Niin ja PerusRoope, älä tuplapostaa eli lähetä montaa viestiä peräkkäin vaan muokkaa edellistä viestiä, jos kukaan ei ole ehtinyt kirjoittamaan mitään sinun edellisen viestin jälkeen.

Aiheesta löytyy jo topic:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/122/ulkomaan_rahat

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat