Putouksen tapainen muttei Putous 2012

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei kaikki! Kuten myös Putouksessa tässä tehdään hahmo ja on tehtäviä, mutta tässä on vain yksi tuomari, minä. Tähän mahtuu ensimmäiset 11. Minä itse en ole hahmo vaan pelkkä tuomari. Putous alkaa heti kun 11 on koossa. Joka viikko yksi jonka olen arvioinut huonoimmaksi putoaa kilpailusta. Finaalissa on poikkeuksellisesti kolme hahmoa. Se on varmaa, että tämän kauden jälkeen on tulossa myös lisää kausia.

Kommentit (14)

Vierailija

Nikossi ankka, kuka on hauskin, pääsee jatkoon.

Ja mielestäni tätä ei pitäisi laittaa lukkooon, koska Putous 5:ssa on äänestys, joten tämä eroaa Putouksesta.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Putouksen tapainen muttei Putous 2012

leumas - 03.01.12 09:44 (ID 865688)

Nikossi ankka, kuka on hauskin, pääsee jatkoon.

Ja mielestäni tätä ei pitäisi laittaa lukkooon, koska Putous 5:ssa on äänestys, joten tämä eroaa Putouksesta.

Tässä on vain se ongelma, että kaikilla on oma mielipide. Tässä putoajan päätät sinä, joten kaikki eivät ole varmastikkaan samaa mieltä sinun kanssasi siitä, kuka putoaa. Niinpä pitäisi antaa kaikkien äänestää, mutta sitten tämä olisi ihan samanlainen kuin Putous 5

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Voidaanhan tämä tehdä sellaiseksi kuin Idols eli neljä tuomaria,3 tai 4 ääntä- jatkoon. 2 tai 1 ääntä- ei jatkoon.Toivon vain ettei tätäkin minun topicia lukotettaisiin heti.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Putouksen tapainen muttei Putous 2012

leumas - 03.01.12 10:04 (ID 865696)

Voidaanhan tämä tehdä sellaiseksi kuin Idols eli neljä tuomaria,3 tai 4 ääntä- jatkoon. 2 tai 1 ääntä- ei jatkoon.Toivon vain ettei tätäkin minun topicia lukotettaisiin heti.
Heti kuulostaa permmalta! : ) Tuollainen äänestys saattaisi toimiakkin : ) Mutta mielestäni muistuttaa vieläkin vähän liikaa Putous vitosta.

~ Danielkymppi

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Mietitään.. Jompi kumpi haluaisin kuitenikin olla.. Ääh, en osaa päättää. Pitääkö tuomareiden keksiä tehtäviä, vai pitääkö niiden vain äänestää parasta? Vai keksiikö joku yksi tuomari vain tehtävät, ja muut äänestää? Ennen kuin kisa alkaa, pitää keksiä tarkat säännöt.

~ Danielkymppi

Ankkari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ajattelin eilen tähän vastata, mutta päätin katsoa, että päätetäänkö tämä lukottaa. Tätä ei ole lukotettu, joten voisin tulla tänne.

Jos pääsisin tuomariksi, se olisi mukavaa, mutta hahmokin käy.

Vierailija

Minä eli päätuomari keksin tehtävät ja muut tuomarit vain äänestävät parasta, kuten myös minäkin. Toivon että sketsihahmoja alkaisi jo tulla...

Ankkari: Voit olla hahmo, tarvitaan nimittäin hahmoja...

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minä voisin olla vaikka sketsihahmo!

Yksi juttu vielä!

Putous viidessähän pitää pistää sketsihahmon tietoja. Eli minkälaisia tietoja tässä topicissa pitää pistää sketsihahmostansa?

~ Danielkymppi

// Jos minä olen nyt hahmo, niin onko Ankkari sittenkin tuomari?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Putouksen tapainen muttei Putous 2012

leumas - 03.01.12 09:44 (ID 865688) Nikossi ankka, kuka on hauskin, pääsee jatkoon. Ja mielestäni tätä ei pitäisi laittaa lukkooon, koska Putous 5:ssa on äänestys, joten tämä eroaa Putouksesta.

Entä jos tuomarit eivät ymmärrä jonkun huumoria?

Silloin huonoin ei putoa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Koita nyt pikkasen panostaa otsikkoon, ellei löydy edes kunnon ideaa topicin nimelle niin kannattaako koko topicia edes tehdä?

Muutenkaan ei ole järkeä tehdä kilpailua, jossa on vain hieman erilaiset säännöt kuin jossakin toisessa topicissa. Putous riittää tässä asiassa ihan hyvin, turha tehdä pientä muunnosta siintä, tällä tyylillä täällä olisi monia topiceja, jotka ovat vain vähän muunneltuja jostakin kilpailuista.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat