Piirtäjämestari Victor Arriagada Rios on kuollut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne saa panna jäähyväiset Victor Arriangada piirtäjämestarin muistolle. Lepää rauhassa Victor. Olet elänyt hyvän elämän ja tehnyt monia lapsia ja aikuisiakin ihmisiä iloisiksi tarinoillasi.

ps.Panin profiili kuvani surullisemmaksi.

Sivut

Kommentit (160)

Vierailija

Lainaus:
Se oli victor joka kuoli ei vicar.

Itse asiassa kyseessä on sama henkilö. Vicar on Victorin taiteilijanimi, jota hän käytti piirtäessään sarjakuvia. :p

Vierailija

R.I.P Vicar...Jäämme kaipaamaan.Seuraavan kerran kun menemme hautausmaalle, laitan kynttilän muistakivelle kunnioittmaan Vicaria.:"(

~wonderstar~

Vierailija

Lepää rauhassa Victor. Olet elänyt hyvän elämän ja tehnyt monia nuoria ja vanhempiakin ihmisiä iloisiksi tarinoillasi. Suuri aukko jää täytettäväksi Top 3-piirtäjissä, muistamme sinut aina.

R.I.P Victor "Vicar" Arriagada Rios

Toivottavasti taivaassa on mukavaa.

Vierailija

Harmi, Vicar oli parhaimpia piirtäjiä, joiden kädenjälkeä olen nähnyt. Tämä tapaus harmittaa ja jollain tavalla surettaa minua. Sanon, tai tässä tapauksessa kirjoitan, vain ne yksinkertaiset sanat: Levätköön rauhassa.

etsivä789
Seuraa 
Liittynyt10.5.2010

Lepää rauhassa Victor.Teit monet ihmiset iloisiksi elämäsi aikana.Kaikki jäävät kaipaamaan sinua.Piirtäjien top 3 jää suuri rako ja sitä ei voi täyttää noin vain. :(

Vierailija

Olen kasvanut Barksin Vicarin ja Rosan tarinoiden parissa. Jo iltasatuna minulle luettiin Vicarin Jättiläistomaatin Hyökkäystä. Lepää Rauhassa!

Luin wikipediasta, että joka kolmannessa Suomessa ilmestyneessä akkarissa on Vicarin tarina. Kuinkahan Aku jakselee näin suuren menetyksen takia.

Minäkin vaihdan kuvan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat