Victor Arriagada Rios paras Ankkatarina

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein tämän kyselyn 3.1 kuollut Victor "Vicar" Arriagada Rios kunniaksi. Eli mikä oli teidän mielestänne hänen paras sarjansa.

Omani oli Ankantekijät kolmonen, jossa on Vicarin tarinoita. Niistä jokainen on mielestäni paras!

Eli tänne vaan viestejä!

(ei liity aiheeseen, mutta eikö Vicar kuollut leukemiaan johon kuoli myös Carl Barks?)

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:

Tuplanolla 000 - 07.01.12 10:32 (ID 867685)

Tein tämän kyselyn 3.1 kuollut Victor "Vicar" Arriagada Rios kunniaksi. Eli mikä oli teidän mielestänne hänen paras sarjansa.

Omani oli Ankantekijät kolmonen, jossa on Vicarin tarinoita. Niistä jokainen on mielestäni paras!

Eli tänne vaan viestejä!

(ei liity aiheeseen, mutta eikö Vicar kuollut leukemiaan johon kuoli myös Carl Barks?)

Tuo sama on myös minun suosikkini. Mutta Carl Baeks ei kuollut leukemiaan vaan hirveään syöpään. En nukkunu yöllä yhtään kun mietin vain sitä Vicaria:1

Vierailija

Lainaus:
Re: Victor Arriagada Rios paras Ankkatarina

akufani733 - 07.01.12 10:47 (ID 867689)

Lainaus:

Eli tänne vaan viestejä!

Tuo sama on myös minun suosikkini. Mutta Carl Baeks ei kuollut leukemiaan vaan hirveään syöpään. En nukkunu yöllä yhtään kun mietin vain sitä Vicaria:1

No eikö leukemia ole verisyöpä!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Victor Arriagada Rios paras Ankkatarina

Tuplanolla 000 - 07.01.12 11:04 (ID 867698)

Lainaus:
Re: Victor Arriagada Rios paras Ankkatarina

akufani733 - 07.01.12 10:47 (ID 867689)

Lainaus:

Eli tänne vaan viestejä!

No eikö leukemia ole verisyöpä!

No kyllähän se on.:$ unohdin ihan

Vierailija

Minun lempparit ovat ne missä on niitä taistelu turrikoita. tietääkseni niitä on vain kaksi ihan parhaita.

Ei liity aiheeseen mutta toivoisin että kaikki Vicar Fanit pitäisivät muutaman minuutin hiljaisen hetken.

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Victor Arriagada Rios paras Ankkatarina

kuutio-purkka - 07.01.12 05:21 (ID 868014) Minun lempparit ovat ne missä on niitä taistelu turrikoita. tietääkseni niitä on vain kaksi ihan parhaita. Ei liity aiheeseen mutta toivoisin että kaikki Vicar Fanit pitäisivät muutaman minuutin hiljaisen hetken.

samat sanat,varsinkin loppu.toivottavasti eli hyvän elämän :(:(:/

**TJ VOI MIKSI?**

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat