aliarvostettu Romano Scarpa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Missä viipyvät parhaan Aku- ja Mikki-piirtäjän Scarpan tarinat????

Ei ole näkynyt Aku-lehdissä!

esim. Aku ja Ruotsalaiset Tulitikut, Ravut punaviinissä, Mikki ja Alcarazin vanki, Mustan aaveen arvoitus, Kalin Kynsi, Roope ja vanha kirjoituskone ym....

Entäs Romano Scarpan hulvattomat hahmot: Riitta Hanhi, Jaakko kääkkänen, sekä Roopen tyttärentytär Poppi - villi hippityttö, joka näkyi Aku Ankka-lehdessä viimeksi joskus 60-70- luvuilla.

Nämä Ameriikan piirtäjät, Barks ja Rosa - joista aina puhutaan - eivät ole koskaan yltäneet Scarpan lennokkaalle ja taianomaiselle tasolle!

Kommentit (9)

Vierailija

Barks ja Rosa,Mahtavat piirtäjät!Ilman Barksia ei olisi Roopea.Ja ilman Roopea ei olisi rakastunutta Riittaa!Keneen hän oisi rakastunut ilman Barksia(En mainitse Poppia,koska Roopella ei ole vaimoa)!Romano ei itse yllä Barksin ja Rosan tasolle.Rosa herätti Yhdysvalloissa Disneyn kulta-ajan uudelleen,Joka oli ollut unessa noin 20 pitkää vuotta.Mikki on sitäpaitssi tyyylsä hahmo.

Vierailija

Kukaan ei ali arvosta Romano Scarpaa mutta kaikki hänen tarinansa saatettiin julkaista 60-90 luvulla.

:]

Lainaus:
Re: aliarvostettu Romano Scarpa

kjk_01 - 08.01.12 06:17 (ID 868518)

Barks ja Rosa,Mahtavat piirtäjät!Ilman Barksia ei olisi Roopea.Ja ilman Roopea ei olisi rakastunutta Riittaa!Keneen hän oisi rakastunut ilman Barksia(En mainitse Poppia,koska Roopella ei ole vaimoa)!Romano ei itse yllä Barksin ja Rosan tasolle.Rosa herätti Yhdysvalloissa Disneyn kulta-ajan uudelleen,Joka oli ollut unessa noin 20 pitkää vuotta.Mikki on sitäpaitssi tyyylsä hahmo.

Tuo oli pelkkä oma mielipiteesi sillä Romano Scarpa oli yksi parhaita Aku tai Mikki piirtäjä.

AinaAkkari03
Seuraa 
Liittynyt6.1.2012

Lainaus:
Re: aliarvostettu Romano Scarpa

kjk_01 - 08.01.12 06:17 (ID 868518)

Ei Mikki ole minun mielestä yhtään tylsä. Eikä Scarpa mikään niin hyvä piirtäjä kuitenkaan ole kuin Don Rosa. :D

- Minä Itse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat