Mielipiteitä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt on kaikenlaista keskustelua syrjinnästä näillä sivuilla, turhaan bannaamisesta, spämmäyksestä ja kaikesta muustakin.Syttyi myös ns."Sota", "Asialistit" VS "Trollit"

Tässä topicissa voit kertoa yleistä mielipidettä, ja jokainen mielipide täytyy olla perusteltu.Voidaan vähän katsoa, mitä mieltä suurin osa on näistä asioista.Toki voi paljon muistakin asioista kun mainitsemistani kertoa mielipiteitään, joista olisi suotavaakin ottaa kantaa.Asiallista keskustelua, riitaa ei saa (kai) syntyä, mutta mikä on riitaa, ja mikä ei?Kerro mielipiteesi!

Modet lukottaa jos ovat sitä mieltä, joten siitä on turha alkaa jauhaa...

~Aksu

Kommentit (7)

Agentti055
Seuraa 
Liittynyt23.7.2011

Lainaus:
Aksu:"Sota", "Asialistit" VS "Trollit"

Onko Asialliset sitten Asialistien puolella?=D

Ja asiallisella en tarkoita asialistia. No tämä on vähän outoa kun ei enää tiedä, että mitä täällä pitäisi kirjoittaa, koska jos kirjoittaa vähän väärällä sana valinnalla niin aletaan haukkumaan trolliksi.

~A055~

Vierailija

Asiallinenkin voi olla "trolli", toisella käyttäjällä... Tiesithän sitä?

Ja trolli ei ole haukkumanimi. Saatikka sitten asialisti.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Lainaus:
mikä on riitaa...

Sellaista, missä kaksi tai useampaa osapuolta haukkuvat toisia tai toistensa mielipiteitä.

Lainaus:
...ja mikä ei?

Omien mielipiteiden jakaminen ja niistä väitteleminen, asiallisissa merkeissä.

Lainaus:
Minun kissoista ei saa puhua, koska joku muu voi omistaa kissan ja saa traumoja.

? : D Eihän kukaan ole tietääkseni noin sanonut? Alkuperäisten modejen mielestä sinun kissojen murhaamisesta ei saa puhua. (Omasta mielestäni saa.)

Lainaus:
Ja trolli ei ole haukkumanimi.

Onhan..? Itse ainakin ottaisin sen haukkumisena jos minua sanottaisiin trolliksi.

Vierailija

Lainaus:
Eihän kukaan ole tietääkseni noin sanonut? Alkuperäisten modejen mielestä sinun kissojen murhaamisesta ei saa puhua

Mr Paivou vaimikäolikaan, sanoi, että jotkut 5-6 vuotiaat oli saanu traumoja mun kertomuksista, ja ne luulee ny muka että niiden kissat tapetaan. Mut en kyl usko tota, toi oli vaan sellane läppä, ku väitettii että lapset saa traumoja yms. :P

Lainaus:
Onhan..? Itse ainakin ottaisin sen haukkumisena jos minua sanottaisiin trolliksi.

Nii mutta trollimaine itse hankitaan joten ei voi loukkaantua jos haukutaan trolliksi. Asialistit (ja asialliset) asia erikseen.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Syttyi myös ns."Sota", "Asialistit" VS "Trollit"

Pyh, ei tässä nyt mikään sota ole vielä alkanut. Kunhan vaan keskustelua ja väittelyä käyty asioista :PP

Muihin kyssiin vastaan myöhemmin, nyt ei kerkeä :/

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Siksi sanoinkin "ns.sota".Omasta mielestäni täällä ei olla sotaa nähtykään...Kaksi asiaa mitä en osaa, enkä luutavasti tulekaan ymmärtämään on:

1)Miksi Viken kissoista ei saa puhua?

2)Miksi sana "Murha" johtaa varmaan viestin poistoon?

~Aksu

Lainaus:
Vikke: Mr Paivou vaimikäolikaan, sanoi, että jotkut 5-6 vuotiaat oli saanu traumoja mun kertomuksista
Ja 5-6 vuotiaathan ei edes osaa lukea:PP Paivou on tainnut itse keksiä koko jutun, ta sitten kertonut sisarilleen asiasta.Jos muka tietää, että sen ikäiset saa siitä traumoja, miksi kertoo niille??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat