Taskarin tähtihetket

Seuraa 
Liittynyt28.2.2010

eli tein täälläsen topan jossa saa keskustella taskarin tähtihetket-sarjan 1 taskarista ja sitä mukaa kun ilmestyy 2, 3 ja 4 osa niin niistä.

eli mitä mieltä olette sarjasta?

Sivut

Kommentit (33)

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Taskarin tähtihetket

Pate 11 - 18.01.12 05:19 (ID 871853) Minustakin Taskarin tähtihetket vaikuttaa lupaavalta. Itse ostan koko sarjan. - Pate 11 Roope Ankka :o -

joo,taitaapa tulla koko sarja ostetuksi mullakin jos vain kerkee.äiti lupas ostaa tänään ekan.

Vierailija

Ostan, mutta oletan että olen lukenut siitä kaikki aikaisemmin ilmestyneet tarinat, kuten muistakin tähän mennessä ilmestyneistä "Taskarin" sarjoista.

Vierailija

Luulen myös, niinkuin tullimaksu jo sanoi, olen lukenut varmaan kaikki aikaisemmin ilmestyneet tarinat, mutta silti ostan koko sarjan, nimittäin keräilyn vuoksi.

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Lainaus:
Taskarin tähtihetket

00 saituri - 18.01.12 04:28 (ID 871783)

eli tein täälläsen topan jossa saa keskustella taskarin tähtihetket-sarjan 1 taskarista ja sitä mukaa kun ilmestyy 2, 3 ja 4 osa niin niistä.

eli mitä mieltä olette sarjasta?

Kyllä se on hyvä.

Lainaus:
jonttu ankka: suosittelen kaikille Taskari faneille!

Niinpä, minäkin suosittelen kaikille.

Lainaus:
tullimaksu: Ostan, mutta oletan että olen lukenut siitä kaikki aikaisemmin ilmestyneet tarinat, kuten muistakin tähän mennessä ilmestyneistä "Taskarin" sarjoista.

Niitä pitäisi tulla 4 kappaletta, joten ei sitä tiedä.

Lainaus:
tarkanmarkanvartija: Luulen myös, niinkuin tullimaksu jo sanoi, olen lukenut varmaan kaikki aikaisemmin ilmestyneet tarinat, mutta silti ostan koko sarjan, nimittäin keräilyn vuoksi.

Minäkin aion hankkia koko sarjan.

okei...

Vierailija

Minulla on täydelliset sarjat Taskarin Parhaita ja Taskarin sankareita. Ja taidan vielä ostaa Taskarin Tähtihetket (mainos vaikutti mielenkiintoiselta).:):)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat