Paras Pokemon tiimi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokkaa jos teillä on nintendo ds ja siihen joku Pokemon tiimi kertokaa Pokemonien nimet,levelit,elämämäärät ja hyökkäykset.Kertokaa myös pokemonien voiman,nopeuden jne sekä onko joku niistä legendaarinen pokemon.

Minulla on: Garchomp level 100 (100 on maksimi levelimäärä kaikilla pokemoneilla) joka on ground ja dragon tyyppiä ja osaa iskut: draco meteor iskun voimaRoope_pettynyt40 iskun osumatarkkuus:70 prossenttia ,dragon clav iskun voimaiskun osumatarkkuus:90 prosenttia ,fire fang iskun voima:80 iskun osumatarkkuus:87 prosenttia ja false swipe iskun voima:40 iskun osumatarkkuus:90 prosenttia

Assin nimi on muuten Ash ja sitä paitsi minun pokemon pelissäni pystyy haastamaan Ashin ja minä olen jo voittanut hänet sillä hänellä oli vain 88 levelinen pikachu joka on sähkö-tyyppiä. Ja koska Garchomp on maa-tyyppiä niin siihen ei tehoa sähköhyökkaykset (koska maa-tyyppiin ei tehoa sähkö)ja sitä paitsi Garchomp on Pikachua paljon paljon paljon paljon voimakkaampi.Garchompilla on 12 leveliä enemmän kuin Pikachulla.Eli Ash on surkea.Joten ei kannata uskoa kaikkea mitä telkusta tulee Big baali.

Kommentit (4)

Vierailija

mulla on pokemon heartgold ja siinä Garchomp level l00,Ho-oh level 100,Feraligatr level 100,Charichard level 90,Ditto level 78 ja Lugia level 74.Joten mulla on tähän mennessä paras pokemon tiimi.

sigga
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Tämä on vähän turha topic(ei pahalla)ja tämän pitäisi olla Pelit ja leikit ketjussa.Minulla ei ole nintendo ds.sää eikä millekkään muulle konsolille olla tehty ehtään pokemon peliä.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat