Oletko sinä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko sinä joskus keskusteluissa sanonut kaikkea turhaa (eli spämmänyt) vain päästäksesi Viikon Aktiivisimmat-listalle?

Kommentit (6)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tekisi toki mieli sanoa, että en, mutta koska silloin valehtelisin ja pyrin aina puhumaan totta, niin minun pitää sanoa, valitettavasti, että olen.

Kerran jopa syyllistyin spämmäämiseen, en ole varma, onko kyseistä topicia vielä foorumilla, mutta siinä muistaakseni kysyttiin jotain Vicarin piirtämiä tarinoita. Siihen sitten viestimäärän kasvattaminen mielessä lähdin vastaamaan, ja laitoin 1 sarjan yhteen viestiin (täytyy muistaa että tästä on jo aikaa, tapahtui muistaakseni 2008 tai 2009), ja kyllähän siitä helposti muutama sivu spämmiä syntyi. Jos nyt lähtisin kyseistä topicia lukemaan, varmaan miettisin, onko tuo sama tyyppi kuin minä tässä.

-Ankkaetsivä

Vierailija

En ehkä tällä profiililla, mutta toisella olen jopa saanut kuukauden porttikiellon. Sen jälkeen en edes käynyt täällä ja unohdin salasanan. Senpä takia tein tämän uuden. Yritän olla saamatta uutta porttikieltoa. Sain sen muistaakseni spämmistä, ennen säännöt olivat hyvin tiukat, yhdestä kirosanasta oli saattanut saada porttikiellon.

:::Bowser:::

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat