Jaksaisitko...?

Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Hei kaikki!

Tämän topicin tarkoituksena olisi kysyä seuraavalta käyttäjältä.... No, laitanpa tähän nyt esimerkin siitä, mitä tässä topicissa oikeasti tehdään, vaikka varmaankin tiedättekin jo aika moni mikä tässä on aiheena:

Lainaus:
Käyttäjä 1: En jaksaisi lähteä ulos juuri nyt... Next: Jaksaisiko seuraava käyttäjä kiivetä rinnettä suksilla ylös, jos saisi siitä rahaa 30€, mutta se olisi maailman jyrkin rinne?

Lainaus:
Käyttäjä 2: En jaksaisi, vaikka kyse olisikin rahasta. Next: Jaksaisiko seuraava käyttäjä luistella tänään? Jne jne jne.

Eli tuo on tarkoituksena tässä topicissa. Vastaatte ensimmäisenä jaksaisitteko tehdä juuri sitä, ja sitten laitatte seuraavalle käyttäjällä kysymyksen, joka alkaa sanalla "Jaksaisitko". Perustelkaa vastauksenne!

Mukavia keskusteluja!

Sivut

Kommentit (174)

Vierailija

Kyllä, koska juuri nyt kirjoitan tänne! :]

Next: jaksaisitko valvoa 3 vuorokautta putkeen?

Kasper99 = Aku Ankka 100%

Vierailija

Kyllä, olen ollutkin. Olin nimittäin kerran viikon kipeänä. Ei ollut yhtään kivaa! :[

Jaksaisitko kiivetä Mount Everestille?

-Kia K.

Vierailija

En. Eikä siellä huipullakaan niin kivaa olisi.

next . Jaksaisitko olla koulussa kaikki lomat, jos saisit siitä 10000€?

Vierailija

Kuinka monen loman aikana?

Next: jaksaisitko olla ulkona liikkumassa koko päivän?

Mä jaksan! :]

Kasper99 = Aku Ankka 100% :]

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Ehkä jaksaisin, jos olisi juotavaa siinä lähellä, ja ne jutut missä liikkuisin olisivat mäenlaskua ja sellaista muuta leppoisaa liikkumista!

Next; Jaksaisiko seuraava käyttäjä rakentaa päivässä maailman isoimman Lego-Rakennuksen?

Vierailija

No kylllähän sitä voisi kirjoittaa, mutta ei sitä tiedä, että jäisikö siitä voitolle mitään. Ja kuuleppas nyt eharlas... Jos kirjoittaisi 1200 merkkiä pitkän viestin niin sehän olisi vain tilantäytettä, eikä kukaan pitäisi sitä mitenkään positiivisena asiana. Tämän ei ollut tarkoitus olla agressiivinen viesti.

Jaksaisitko nyt mennä nukkumaan?

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

No tuolloin milloin lähetit tuon viestin, eli klo 17.35, en jaksasi enkä haluaisi mennä vielä nukkumaan, mutta kahden tunnin kuluttua, sitä olisi sitten voinut mennä ihan kunnolla nukkumaan... Mutta kyllä sitä olisi voinut valvoakin vielä pitempään eilen illalla, mutta kun väsytti vain niin paljon...

Next; Jaksaisiko seuraava käyttäjä herätä aamu klo 06.00 ja mennä nukkumaan illalla klo 23.00?

Vierailija

Öhöm... lähes näin teen itse joka aamu, en aivan mutta melkein.

Jaksaisitko tehdä aamun lumityöt heti herättyäsi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat