ankka kone

Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

keksin tälläisen niin kuin jonkun leikin(en vain pannut oikealle foorumille.eli keksitään mitä kaikkea sieltä ankka koneesta voi tulla ja seuraava arvioi sen.ohje:

käyttäjä1:next:kaikki triplataskarit?

käyttäjä2:7½.ja niin edelleen.

noh,panin liian sekavan alun.kysykää lisäapua jos ette ymmärtänut.

TJ :D

next:kaikkien piirtäjien nimmarit?

Kommentit (10)

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

no että eka käyttäjä panee jonkun ankka asian/kaman ja sanoo mikä se on esim.kaikki tuplataskarit?seuraava kirjoittaja arvio sen esim.6½ ja panee seuraavan.ymmärsitkö+

Vierailija

Tajusin! Onko säännöt siis, että joku pistää jonkun Aku Ankka-kaman jonka seuraava arvostelee, kuten:

Käyttäjä1:Kaikki Taskarit

Käyttäjä2:9½. Sellainen kokoelma olisi mieluinen. Next:Aku Ankka-lehdet 2002-2011

Käyttäjä3:8½. Olisi se ihan hyvä. Next:ja niin edespäin

Ovatko säännöt tuon kaltaiset? Vastaathan niin peli päästään aloittamaan selvillä ohjeilla.

:::Bowser:::

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ankka kone

taika jonttu - 30.01.12 07:26 (ID 875734)

ei näy muita,eli minä teen.noh,niitä minulla ei ole paljoa paitsi pari sen vuotista eli 7½.next:don rosan nimmari?

"Ei ole simo?" "tyhjä kuin kadut juhannuksena" en ihan ymmärtäny mutta onse varmaan näin next:2011 taskarit (itselläni on kaikki)

Vierailija

9! Itse omistan vain kaksi vai kolme kun ei ole tullut ostettua niitä koska vanhemmat Taskarit ovat parempia ja kerään niitä kirppareilta(halpa kirppis lähellä). Next:Akkari 5/1960

:::Bowser:::

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat