Koneella olo

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka on koneella päivässä yli 3 tuntia.Minä itse olen 2-4tuntia.:)

olisi myös kiva tietää mitä te teette koneella.:D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Nykyisin en enää käy tietokoneella niin paljon kuin ennen. Tavallisesti olen koneella sellaisen tunnin tai karvan yli per päivä.

Tietokoneella istuessani olen vain netissä: täällä, Facebookissa, KonsoliFINissä sekä YouTubessa kuuntelemassa musiikkia ja katsomassa suosikkiurheilujoukkueideni maalikoosteita.

Vierailija

Nyt en ole niin paljoa, koska pitää lukea biologian kokeeseen, mutta 15 min-3,5h olen koneella. Harvoin kyllä enemmän kuin 3 tuntia olen. Täällä tai Youtubessa.

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Viime vuonna olinkin aika paljonkin enemmän koneella, mitä tällä hetkellä nykyään olenkaan. Viimevuonna olin koneella 2-3½ tuntia, joskus saatoinkin olla jopa viisi tai neljä tuntia, mikäli oikein muistan. Tänä vuonna olen ollut väjemmän aikaa koneella päivässä, ainakin täällä AA;fin sivuilla. Olen ollut noin. 0-2 tuntia

päivässä lähipäivinä.

~Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa~

Vierailija

Yläasteella tuli istuttua koneella ihan tajuttomia määriä, yleensä 5-6 tuntia päivässä, ellei enemmänkin. Viikonloput ja lomat tuli myös vietettyä melko lailla ruudun ääressä. Nykyään on kuitenkin järkeä tullut vähän lisää ja aikaa menee koneella enää tunnista kolmeen, päivästä riippuen. Osittain johtuu myös siitä, että koulu vie enemmän aikaa kuin ennen ja kaveririntamakin on aktiivisempi, mikä on tietysti ihan hyvä juttu.

Koneella tulee yleensä tsekattua ensin päivän uutiset, minkä jälkeen jään notkumaan esimerkiksi Facebookin, Aapelin, Aku Ankan tai blogien ihmeelliseen maailmaan. Joskus tulee myös katottua elokuvia tai tv-ohjelmia netistä.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

No nykyään olen aika paljonkin koneella. En jokapäivä nyt sammaa määrää, mutta lähestulkoon joo. n. 2-3h tulee oltua, ja illalla kun lopettaapi, niin miettii, että taaskaan en kerinny tekemään mittään, mitä piti : DD

Vierailija

Itse olen koneella 1-2 tuntia päivässä, meillä on koneaika kerrallaan puoli tuntia, mutta saa olla 45 minuuttiakin, jos kukaan ei kinua koneelle. Tämän saa olla arkena 4 kertaa tai alle, ja viikonloppuna ei ole rajoitteita. Itselläni kyllä menee usein 45 minuutin ylikin kerralla olo, mutta alle tunnin olen kerralla, ja 1-2 tunnissa se pysyy, oli viikonloppu eli ei. Joskus sairaana tosin saattaa venähtää pidemmästi, jos ei ole muuta tekemistä...

Koneella olen Howrsessa, blogailen, täällä olen, MovieStarPlanetissa, YouTubesta katselen videoita, semmosia perusjuttuja. : )

~ AAF-99

Vierailija

No olen konella nykyään jokin puolestatunnista puoleentoista ennen olin paljon enemmän kesällä sellaisen 2h-4h riippuen.

Olen yleensä täälä ja kuuntelen musiikkia, olen Youtubessa katson pelijulkaisuja yms.

D.U.C.K ILONPILAAJA ON COMICS SINCE 1987

Vierailija

Yleensä olen 1-2 tuntia.olen täällä Aku Ankan sivuilla katson jotain Uuno turhapuroa tai vanhoja Mikkki animaatioita.Harvemmin saatan pelata jotain.Välillä kason jotain koripallo ja piirustus opetus videoita.

Vierailija

2-6h. 4-6h tuntia koneella viikonloppuisin yleensä, ja n. 2h arkena.

Oon yleensä täällä, eri foorumeilla, uutissivustoilla, deviantArtissa ja youtubessa.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Olen koneella päivittäin n. 15 min - 3 h koneella. Harvemmin olen kolme tuntia ihan, mutta kun olen koneella, olen mm. täällä, blogeissa ja kirjoittamassa omaani ja sen esim. youtubesta katson videoita.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Hmm mitäs sitä koneella tulee tehtyä...

No kirjoitan ensinnäkin blogia, sitten tsekkaan uusimmat uutiset, ja lopuksi jämähdän vähäksi aikaa tänne :D Harvoin pelailen Aapelissa, mutta joskus kuitenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat