Kuinka monta kaupunkia

Seuraa 
Liittynyt27.6.2008

Hei. Tassa on ideana tehda ennatys. Kirjoita mista kaupungista olet kotoisin, niin merkkaan viikoittain tulokset nakyville, ja sitten nahdaan paljonko ja misssa pain Suomessa on Aku ankka-faneja.

1 (Jyvaskyla)

+ 1 (Tampere)

+ 1 (Vaasa)

+ 1 (Kirkkonummi)

+ 1 (Kouvola)

+ 1 (Oulu)

+ 1 (Lahti)

+ 1 (Iisalmi)

+ 1 (Espoo)

+ 1 (Loviisa)

+ 1 (Kotka)

+ 1 (Kokemäki)

+ 1 (Järvenpää)

+ 1 (Sipoo)

+ 1 (Lohja)

=15

Sivut

Kommentit (39)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minä asun Tampereella, mutta tällä hetkellä olen Lahdessa, mummolassani. Eli Tamperelainen olen : )

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Ei ole kaupunki, kunta kuitenkin. Suomussalmi. Jos joku ei tiedä, Suomussalmi on tunnin ajon päässä Kajaanista. Itä-Suomessa, Kainuussa, tarkalleen ottaen Ylä-Kainuussa.

~LäPä~

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Itse olen kotoisin Jyväskylästä, ja tälläkin hetkellä asun Jyväskylässä, eli Keski-Suomen pääkaupungissa sitä asustelen edelleenkin! Itse tiedän täältä kolme käyttäjää, jotka ovat kotoisin Jyväskyästä ja asuvat edelleen täällä...

~Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa~

Agumon
Seuraa 
Liittynyt27.6.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuinka monta kaupunkia

LäPä7* - 11.02.12 01:41 (ID 880256)

Ei ole kaupunki, kunta kuitenkin. Suomussalmi. Jos joku ei tiedä, Suomussalmi on tunnin ajon päässä Kajaanista. Itä-Suomessa, Kainuussa, tarkalleen ottaen Ylä-Kainuussa.

~LäPä~

En halua loukata, mutta tassa tarkoitetaan kaupunkeja, ei kuntia. Silti tahan aanestykseen voi osallistua ihan rauhassa. Hyvaa onnea aanestykseen!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat