Keksi Taikaviitalle uusi ase

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Säännöt:

Tarkoitus on keksiä Taikaviitalle uusi ase, jonka kanssa kannattaa käyttää mielikuvitusta. Myös puolustautumis- ja nappaamisesineet kuten verkkopyssy on sopiva. Esimerkki:

Käyttäjä1:Uusi ase voisi olla lasermiekka.(selitys aseen toiminnasta)

Käyttäjä2:Taikaviitalle sopisi uudeksi puolustautumiskeinoksi läpinäkyvä titaanikehä jotta kukaan ei pääse häneen käsiksi.

Hyväksyn myös uusia ideoita 313:n Taikaviitan versioon eli X:ään.

Itse keksin sokautumisaseen joka on erittäin vahva

taskulamppu. Kohde sokaistuu väliaikaisesti. Sen kaltainen ase on ollut Taikaviitalla jo, mutta ei ihan täysin tämänkaltainen.

PS:Sanokaa jos tällainen on jo! Haku ei tuottanut tuloksia, mutta eri nimillä tämä voi olla jo!

:::Bowser:::

Kommentit (8)

Vierailija

Eipä tämä Topic menesty! Se on kiinni varmaan aseiden keksimisessä. Itse oivalsin keksiä tämänmoisen teleporttiaseen. Sillä kun ammut kohdetta, hän katoaa ja kun painat nappia, kohde tulee siihen paikkaan missä itse olet sillä hetkellä. Hyötyä siinä on kun viet vaikkapa pankin ryöstäneen rosvon vankilaan. Selliin ei tarvitse itse mennä vaan hän ilmestyy kahden metrin päähän eteesi. Toivoisin vilkkaampaa keskustelua ja muistakaa että aseen selitys ei tarvitse olla näin yksityiskohtainen.

:::Bowser:::

Vierailija

Nappaamiseen: sellanen pistooli mikä ampuu sellasii kutei mitkä muuttuu hakeutuviks jättiverkoiks.

Puolustukseen: säädin mist ku painaa nappii tulee 50 metrin kokoinen täysin sumussa oleva alue.

Vierailija

Portaali ase eli kun taikaviitta ampuu vaikka seinälle aukon ja eteensä toisen hän tulee sieltä seinällä olevasta.

Vierailija

Ase: T-Hallinta (T on toisen)

Käyttö: Paina nappia niin vihollinen ei pysty enään hallitsemaan itseään.

Yksinkertainen.

-Cheek@, Torres Torpeedoi-

Vierailija

Puolustus Kloonikoje,joka hämää vastustajaa tekem ällä Taikaviitan klooneista kehän jolloin sankari voi hyökätä tai yleensä kadota.

Vierailija

Sellanen että se ampuu sillä roistoa ja sitten Taikaviitta painelee nappeja ja siinä samassa rosvot siirtyvät valonnopeudella vankilaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat