Disney Treasures: Chronological Donald Vol. 4

Seuraa 
Liittynyt11.9.2008

Olivat eräässä levy/DVD-kaupassa sitä mieltä että neljättä Donald DVD-piirroskokoelmaa ei ole rantautunut suomeen, vaikka sen on kuitenkin maailmalla julkaistu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Walt_Disney_Treasures:_Wave_Eight#The_Chron...

Vastailkaahan jos olette törmänneet kyseiseen julkaisuun. Haluaisin tietää tilaanko tuon ulkomailta vai onnistaisiko lähempääkin.

Kommentit (15)

Vierailija

Minä ymmärsin, enkä itsekään ole törmännyt 4 osaan kyseisestä DVD-sarjasta. Harmi ettei sitä suomen maalta löydy :( olisin voinut vaikka ostaakin.

JukkaMicael
Seuraa 
Liittynyt11.9.2008

Lopulta tilasin tämän USAsta, hintaa oli melkoisesti mutta mitäpä ei keräilijänä tekisi harvinaisuuksiensa eteen.... Tavallisessa pohjoismaalaisessa dvd-soittimessa ei pyörinyt maakoodin takia, mutta millä tahansa dvd-asemalla mainiosti joten nyt onpi koko Donald klassikkosarja 1-4 viimein hallussa! 

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kelpaisi meikällekin. Pitäisi hommata koko sarja niin pääsisi tykittelemään loistavia animaatioita. Noiden parissa kun tuli kasvettua.

Foorumin tylsin mies.

Långben
Seuraa 
Liittynyt2.8.2014

Ne ensimmäiset osat ovat kuitenkin heittämällä parempia, ettei sen suhteen tuo oli merkittävä tuo nelonen. Tietenkin keräilymielessä hieno kappale olisi.

Joh joh, jukra!

Bebbe
Seuraa 
Liittynyt30.10.2016

Kukaan kiinnostunut ostmaan tätä Tin versiona hyvässä kunnossa?

Valmis myymään reilulla hinnalla, mutta huomasin kyllä mitä Amazon ja Ebayssä on tästä hinnat nykyään...

Bebbe
Seuraa 
Liittynyt30.10.2016

Itseasiassa mulla on myös tuo Volume kolme ja On the Frontlines tuota samaa Tin sarjaa.

Nää on olleet kaapissa monia monia vuosia ja itse ne ostanut joskus kun hinnat oli normaalit. Keräilin silloin ja nytkin kaikkia elokuvien peltiversioita, mutta nykyään olen pikkuhiljaa siirtynyt Blu-ray julkaisuihin ja koitan poistaa varsinkin kaikki Region1 DVD:t kun ei ole itsellä edes soitinta, joka niitä toistaisi.

Ruutitynnyri
Seuraa 
Liittynyt12.11.2012

Voi pojat kun tuo On the Front Lines olisi kiva. Ei vissiin Suomessa myydä kuitenkaan.. Myös Mickey Mouse Black and White ja Complete Goofy -dvd:t ois kivoja, mutta en ole niihinkään törmännyt missään.

Mitä tulee Chronological Donald neloseen, en omista enkä ole oikeastaan perehtynyt sen saatavuuteen. 50-luvun Akut ei oikein nappaa, eikä ole tarkoituskaan mitään kokoelmaa kerätä.

Omistan Chronological Donald vol. 1 ja 2, Complete Pluto vol. 1, Mickey Mouse in Living Colour 1 ja 2, Oswald the Lucky Rabbit ja Silly Symphonies.

Ruutitynnyri - Kaikki okei!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat