pelkäätkö valoisaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ite en ainakaa

Sivut

Kommentit (26)

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
FDMmafia:

Ihoni ei kestä aurinkoa ja se syttyy palaman pienestäkin auringon säteestä.

Näin siinä käy kun viettää elämänsä koneen ääressä.

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Silmän verkkokalvon sauvasolut pelkäävät hämärää, koska ne ovat sopeutuneet toimimaan hämärässä. Itse en kuitenkaan pelkää valoisaa...

Vierailija

Lainaus:
Re: Pelkäätkö valoisaa?

Finnish Duck Mafia - 31.01.12 01:28 (ID 876132)

Ihoni ei kestä aurinkoa ja se syttyy palaman pienestäkin auringon säteestä. Miksipä siis en?

-FDM

Tulee ihan vampyyri mieleen :D! Mutta siis itse en pelkää, en kyllä talven valtavasta valonmäärästä pidä, kun se auringonvalo heijastuu lumen kautta.

Vierailija

Totta kai pelkään valoisaa. Istun päivät pitkät meidän ruokakomerossa juomassa ES:ää ja MF:ää, ja tuun pois siitä komerosta, vaan silloin, kun käyn vessassa, ja puhdistamassa koneeni näppäimiä, jolla pelaan WoWia ja CS:ää. Ne tulevat katsokaas aika nopeasti tahmaisiksi energiajuomista ja Saarioisten pakastepizzasta.>_>

Vierailija

En pelkää valoisaa, sillä sehän on periaatteessa mahdotonta. Siis mahdotonta. Ainakin minun mielestä ainakin. En siis pelkää ollenkaan valoisaa, mutta en pelkää myöskään pimeää.

En siis pelkää valoisaa tai pimeää.

Laamaaja2
Seuraa 
Liittynyt30.12.2011

Lainaus:
On muuten aika turha aihe.

Ei minusta. Minusta on erittäin tärkeää, että myös valofobiasta tai muuten valoa pelkäävät voivat keskustella pelostaan ja traumoistaan.

Lainaus:
Talven valtava valonmäärä?

Tulee yliannostus.

Lainaus:
En pelkää valoisaa

En minäkään. Enkä kyllä pimeääkään.

Vierailija

MUISTAKAA PYYHKIÄ Re:t

Erittäin tärkeä keskustelu. Itselläni ei ole paljon valofobiaa, mutta kyllä se pelottavampaa kuin pimiä on : D!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat