Sketsi Kisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tää on tämmönen Sketsi Kisa joka alkaa perjantaina kello 08.00 ja loppuu sunnuntaina 22.00.Hei äläs lopeta lukemista alkamis ja loppumis aikojen taika laitan aikatauluista lisää myöhemmin.Niin ja kun tai jos tulee 10 kisaajaa aloitan seuraavana perjantaina milloin seuraava perjantai silloin onkaan mutta ennen kisan alkamista voin ottaa vielä mukkaan jos joku haluaa.

Tässä sketsejä mitä nyt joudut kohtaamaan:

TRIPLA VITSIT.

Noniin eli laitatte 1 omaa keksimää vitsiä ja 2 Vitsi kirjan tai jotain muuta keksittyä vitsiä,voit toki laittaa vaikka 2 oma tekemää vitsiä ja 1 aiemmin keksityn vitsin.

KEKSI TAVARALLE HAUSKEMPAA KÄYTTÖÄ

Eli Ehkä joillekkin katsojille tuttu vedetäänhatusta ohjelmasta.

Eli minä Keksin teille jonkin esineen ja te keksitte sille hauskempaa tekemistä.

VIISI KIRJAA HUUMORILLA

Eli te laitatte kolme omaa keksimää kirjan nimeä jotka ovat mielestänne hauskoja.

OMA LAULU

Eli te keksitte laulun ihan mistä aiheesta vain,täytyy olla vähintään noin 300 merkin pituinen laulu,ja muistakaa käyttää huumoria

ASIAKAS PALVELU

Eli te otte jossain kaupassa myyjänä ja palvelette jotain asiakasta.Voitte keksiä vaikka jonkun hokeman henkilöllenne.

AIKATAULU

perjantai 08.00-17.30 TRIPLA VITSIT

perjantai-lauantai 18.00-12.00 OMA LAULU

lauantai 13.00-18.00 KEKSI TAVARALLE HAUSKEMPAA KÄYTTÖÄ.

lauantai-sunnuntai 18.00-13.00 VIISI KIRLJAA HUUMORILLA.

sunnuntai 13.00-22.00 ASIAKAS PALVELU

maanantai Palkintojen jako

JA NYT TÄRKEÄ JUTTU

Jos joku haluaa olla tuomari minun kanssa niin kertoo.Haluan 3 tuomaria minun lisäkseni antamaan pisteitä.Tuomarit laittaa jokaisen sketsin jälkeen hahmot parhaus järjestykseen ja minä lasken lasken heidän pisteensä sitten.

YMMÄRRETTY.

Kilpailioita vaan niin satetaan päästä alottamaan ensi viikon perjantaina.

~01

Kommentit (1)

sepittäjä
Seuraa 
Liittynyt14.6.2010

Minä voisin olla sinun kanssasi tuomari, urMa. Ehkäpä siksi, että minut ollaan äänestetty meidän luokan 3 hauskimman joukoon. Tai noh, ehkä minä juuri siksi sopisin paremmin tuohon kilpailijan rooliin. Olen silti kummiskin kanssasi tuomari, tiedät kyllä miksi.

-Kävi niin hassusti, että…

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat