SM-liiga

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voitte kertoa mitä joukkuetta kannatatte ja kuka on pras pelaaja ja muuten vapaata keksustelua SM-liigasta.

Mä kannatan HIFK(IFK).

Lempi pelaaja siim liivik

~01

Kommentit (5)

Vierailija

Minä kannatan kahden edellisen viestien kirjoittajien kanssa samaa joukkuetta eli Helsingin IFK:ta.

HIFK:lla on mennyt hyvin kausi, vaikka alkukausi oli ailahteleva. Ketjut on jo löytynyt vaikka uusia pelaajia tulee ja vanhoja menee. IFK:n uusin vahvistus on Tuomas Huhtanen, joka siirtyi kesken kauden Lukosta Helsingin IFK:hon.

HIFK: lla on tulossa superviikko: torstaina Blues espoossa ja lauantaina legendaarinen talviklassikko HIFK:n isännöiminä. Itse en ole menossa kumpaankaan matsiin, mutta URHOTV on ystävä ja näyttää ottelut. Viikosta tulee jännittävä, mutta katseet on torstaissa ja kolmessa pisteessä.

Suosikkipelaaja on IFK:n varakapteeni, mahtava puolustaja, minulle tuttu Toni Söderholm. Omistan tämän henkilön pelipaidan nimikirjoituksilla koko joukkueelta.

Ihan muuten vain kerron, Urheilu-topiciin nämä.

-asoRtti kirjoitti viestin läpällä-

Vierailija

Noniin tänään on HIFK-Jokerit talvi klassikko jos sitä edes pidetään kovan pakkasen vuoksi.

No toivottavasti HIFK voittaa,sarja tulukko näyttää myös hyvältä HIFK:in kannalta.

~01

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat