Pelottavin kokemuksesi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mikä on teidän pelottavi/karmivin kokemus?

Itselläni se on varmaan se kun.....

Joo eli tulin mun kaverilta ja sitten yksi tyyppi sano mulle että "minne olet menossa?"

Vastasin että menenisin ärrälle,sitten kysyin että minne oot ite menossa.Sitten tein typerän teon,toisaalta maailman loogisimman teon eli lähdin pinkomaan.Hän tietenkin lähti minun perääni.Juoksin vähän matkaa ja huomasin mutkan joka vei kotiini.käännyin sinne,mutta samalla kiipesi puuhun,onneksi oli sen verran pimeä,ettei tyyppi huomannut minua.Kun tyyppi oli mennyt mutkasta ja meidän talosta ohi,lähdin meille kotiin,kerroin tietenkin äidille kaiken,ja hän soitti poliiseille.Seuraavana päivänä lehdessä oli ilmoitus siitä että meillä päin liikku epäillyttävä mieshenkilö.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mulla oli varmaan tämä:(tai no niitä on kaksi)

Yksi:Kun olin vielä ykkösellä, niin joku meidän koululainen oli kidnapattu.Oli hiukan pelottavaa olla yksin kotona, ja sai pelätä henkensä edestä tuliko se sieppaan minut.Se löytyi seuraavana päivän autosta joka oli ajettu ojaan.Ei sille käynyt yhtään mitään, paitsi sille tuli pari mustelmaa

Kaksi:

Olin kerran kaverini kanssa tutkimassa yhtä hylättyä taloa, joka on ollut hylättynä varmaan 20 vuotta.No laitoimme taskulamput päälle ja yhden laitoimme laittialle.No, se sitten sammui ja lähdimme sieltä ääntäkin nopeammin...Pelottavaa...

~wonderstar~

Taika-hamsteri2
Seuraa 
Liittynyt3.12.2011

Mulla oli varmaan se, kun olin mun kavereiden kaa kirjastossa, niin yhet kuudesluokkalaiset oli siinä kirjaston edessä ja yhtäkkiä ne lähti jahtaamaan meitä niitten pyörillä ja sitten me juostiin tosi pitkä matka ja sitten ne sano et ne raiskaa meitä ja sitten me eksytettiin ne ja mentiin meidän koteihin piiloon. Se oli pelottavaa, vaikkei se ollutkaan niin pelottavaa kun noi edelliset tarinat.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Pelottavin kokemuksesi

hessu hopo13324 - 02.02.12 07:03 (ID 877193)

No kerran joku 10 isoo yli 2 metristä mustaa miestä tuli ovelle hakee huumevelkoja, mut potkasin jokasta kierrepotkulla kalloo nii ne tipahti nätisti yksitellen.

No sepäs oli kiltisti tehty. Ja nyt eräitten ei tartte tulla pätemään, miten tyhmä olen kun uskon edellisen jutun (en kyllä usko).Nyt itse asiaan. Varmaan pelottavin kokoemukseni on se, kun olin ollut edellisenä päivänä nielurisaleikkauksessa ja seuraavana yönä huomasin lattialla veriläikän. Kelasin että "Whats going on" ja sitten yhtäkkiä tuli huono olo ja oksensin itsekin lattiale suuren verilammikon. Huusin äkkiä vanhemmille, että: Apua, mä kuolen. Sitten vanhempani soittivat nopeasti ambulanssin ja sitten multa lähti ambulanssissa taju ja ne herätteli nopeasti. Sitten tulin taas tajuihin ja ne tunki suuhun jääpaloja, jotka oli kuin suoraan pakastimesta. Minut suurinpiirtein raahattiin sairaalaan kun itsellä ei ollut voimia kävellä. Käytävällä pari mummoa katteli kauhuissaan´, kun oksensin verta käytävälle. Minut vietiin äkkiä leikkaussaliin, sillä nielurisojen ummeltu haava oli auennut. Siinä se.

Vierailija

Wow,aikas vakava tarina,muuten en tajua miksi jotkut härnää sua,fiksuhan sinä olet.Ja pidämme myös samanlaisista taskareista. :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Pelottavin kokemuksesi

Solita - 02.02.12 08:06 (ID 877226)

Wow,aikas vakava tarina,muuten en tajua miksi jotkut härnää sua,fiksuhan sinä olet.Ja pidämme myös samanlaisista taskareista. :)

Nii-in, Viken mielestä uskon kaiken, mitä täällä kerrotaan 110%. En halua nyt aloittaa hänen kanssaan uutta väittelyä, mutta kysympä vaan, että millä perusteella olen tyhmä? Sillä vai, että uskon muka käyttäjän jani-01 tarinoita.

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

noh...Ei oikein sellaisia ole paitsi kerran kun oltiin kaverin kaa hesassa joku äijä jahtas meitä ja mentiin niille kavereille taloon piiloon.ps:tiedätte kai ketä henkilöä tarkoitan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pelottavin kokemuksesi

tarkanmarkanvartija - 02.02.12 08:17 (ID 877235)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Pelottavin kokemuksesi Solita - 02.02.12 08:06 (ID 877226) Wow,aikas vakava tarina,muuten en tajua miksi jotkut härnää sua,fiksuhan sinä olet.Ja pidämme myös samanlaisista taskareista. :)
Nii-in, Viken mielestä uskon kaiken, mitä täällä kerrotaan 110%. En halua nyt aloittaa hänen kanssaan uutta väittelyä, mutta kysympä vaan, että millä perusteella olen tyhmä? Sillä vai, että uskon muka käyttäjän jani-01 tarinoita.

Niimpä,mutta ihan sama jos joku puhuu asioita jotka eivät ole totta...ho cares

Vierailija

Lainaus:

hessu hopo13324 - 02.02.12 07:03 (ID 877193) No kerran joku 10 isoo yli 2 metristä mustaa miestä tuli ovelle hakee huumevelkoja, mut potkasin jokasta kierrepotkulla kalloo nii ne tipahti nätisti yksitellen.

Luuletsä et kukaan uskoo tota.

No mun pelottavin on ehkä se ku meijän talloon murtauduttiin juhannuksena

~01

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Pelottavin kokemuksesi

tarkanmarkanvartija - 02.02.12 07:49 (ID 877222)

Lainaus:

hessu hopo13324 - 02.02.12 07:03 (ID 877193)

No kerran joku 10 isoo yli 2 metristä mustaa miestä tuli ovelle hakee huumevelkoja, mut potkasin jokasta kierrepotkulla kalloo nii ne tipahti nätisti yksitellen.

No sepäs oli kiltisti tehty. Ja nyt eräitten ei tartte tulla pätemään, miten tyhmä olen kun uskon edellisen jutun (en kyllä usko).Nyt itse asiaan. Varmaan pelottavin kokoemukseni on se, kun olin ollut edellisenä päivänä nielurisaleikkauksessa ja seuraavana yönä huomasin lattialla veriläikän. Kelasin että "Whats going on" ja sitten yhtäkkiä tuli huono olo ja oksensin itsekin lattiale suuren verilammikon. Huusin äkkiä vanhemmille, että: Apua, mä kuolen. Sitten vanhempani soittivat nopeasti ambulanssin ja sitten multa lähti ambulanssissa taju ja ne herätteli nopeasti. Sitten tulin taas tajuihin ja ne tunki suuhun jääpaloja, jotka oli kuin suoraan pakastimesta. Minut suurinpiirtein raahattiin sairaalaan kun itsellä ei ollut voimia kävellä. Käytävällä pari mummoa katteli kauhuissaan´, kun oksensin verta käytävälle. Minut vietiin äkkiä leikkaussaliin, sillä nielurisojen ummeltu haava oli auennut. Siinä se.

Tapahtuiko se oksennus kotona vai sairaalassa? Kun sanoit, että olit edellisenä päivänä leikkauksessa ja sit ambulanssi tuli hakemaan... Pääseekö sellaisen leikkauksen jälkeen niin nopeasti kotiin? Olen aina luullut, että sen jälkeen täytyy olla jotain ainakin muutama päivä sairaalassa.

Mulla ei ole paljoa pelottavia tarinoita kerrottavana, kun ei ole mitään suurta koskaan sattunut. Lähinnä pyörälläkaatumisia ja muita sellaisia, missä sattuu vähän, muttei mene luita poikki tms.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat