Kenen Ankkalinnalaisen kodissa haluat asua?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin onkos sinulle tullut mieleen haluan tuommoisen kodin tunne? nyt voitkertoa mieli piteesi!(perustelut mukaan!)Raha-säiliö olisi todella hieno asuin paikka koska siinä on varkaan estolaitteet ja loput voitte katsoa raha-säiliön pohjakuvista.

Sivut

Kommentit (50)

Pate 11
Seuraa 
Liittynyt27.3.2010

Lainaus:

m@csaarinen - 05.02.12 04:11 (ID 878229) Niin onkos sinulle tullut mieleen haluan tuommoisen kodin tunne? nyt voitkertoa mieli piteesi!(perustelut mukaan!)Raha-säiliö olisi todella hieno asuin paikka koska siinä on varkaan estolaitteet ja loput voitte katsoa raha-säiliön pohjakuvista.

Minäkin olen samaa mieltä, eli haluaisin asua rahasäiliössä myös siksi, koska siellä on paljon rahaa.

- Pate 11 Roope Ankka :o -

Vierailija

En kenenkään. Oma koti kullan kallis. Paras kotihan olisi joko Roopen tai Akun luona, mutta Roope verottaa liikaa ja Aku raivostuu muutenkin. Kainonhan koti olisi paras, jos se olisi änkkalinnassa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kenen Ankkalinnalaisen kodissa haluat asua?

Pate 11 - 05.02.12 05:25 (ID 878269)

Lainaus:

m@csaarinen - 05.02.12 04:11 (ID 878229) Niin onkos sinulle tullut mieleen haluan tuommoisen kodin tunne? nyt voitkertoa mieli piteesi!(perustelut mukaan!)Raha-säiliö olisi todella hieno asuin paikka koska siinä on varkaan estolaitteet ja loput voitte katsoa raha-säiliön pohjakuvista.

Minäkin olen samaa mieltä, eli haluaisin asua rahasäiliössä myös siksi, koska siellä on paljon rahaa.

- Pate 11 Roope Ankka :o -

Ei se kyllä ole Roopen koti, vaikka monet tarinat antavatkin sellaisen kuvan. Haluaisin asua Pelle Pelettoman pajassa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kenen Ankkalinnalaisen kodissa haluat asua?

SuperKalle - 06.02.12 06:28 (ID 878781)

kroisoksen.

Kroisoksen missä? Itse haluaisin asua Kaino-Vieno Ankanpään (Nyk.Ankan) maatilalla, jos se ois Ankkalinnassa!

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kenen Ankkalinnalaisen kodissa haluat asua?

akufani733 - 07.02.12 02:58 (ID 878939)
Lainaus:
Re: Re: Re: Kenen Ankkalinnalaisen kodissa haluat asua? SuperKalle - 06.02.12 06:28 (ID 878781) kroisoksen.
Kroisoksen missä? Itse haluaisin asua Kaino-Vieno Ankanpään (Nyk.Ankan) maatilalla, jos se ois Ankkalinnassa!

Se on ankkalinnan kunnassa.

Vierailija

- Pate 11 Roope Ankka :o -[/quote] Ei se kyllä ole Roopen koti, vaikka monet tarinat antavatkin sellaisen kuvan.

Don Rosan tarinassa Talon kokoinen vastustaja Roopella on oma makuu huone ja vessat kylppäri raha-säiliössä niin kyllä se on Roopen koti

m@c ja saari on yhtä kuin m@csaarinen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat