Onko in english loppunut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Enpä oo nähnyt in englista pitkää aikaan.Mutta eipä se ollut mikään sen kummempikaan.

Kommentit (14)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Veikkaanpa, että In English-taskari ilmestyy ainoataan kerran vuodessa, niin kuin Tripla-taskarikin. Näin saattaa olla asian laita, mutta jos syyskuussa ei ilmesty toista In English-taskaria, luulen että tämä taskari on lopetettu kokonaan:(

~Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa~

zirkoni
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuka noita nyt englanniksi haluaa lukea, kun niitä voi lukea suomeksikin.

Aku Ankan suomentajat tekee todella hyvää työtä käännösten kanssa. Itse asiassa, kun olen lukenut niitä alkuperäisiä englannin kielisiä (Carl Barksin & Don Rosan tekemiä), niin ne ei ole tuntunut yhtä hyviltä kuin suomennetut versiot. Ehkä se johtuu vain siitä, että englanti ei ole äidinkieli, mutta ainakaan ymmärtämisen kanssa ei ole ongelmia.

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko in english loppunut?

zirkoni - 06.02.12 09:56 (ID 878869) Itse asiassa, kun olen lukenut niitä alkuperäisiä englannin kielisiä (Carl Barksin & Don Rosan tekemiä), niin ne ei ole tuntunut yhtä hyviltä kuin suomennetut versiot.

Ehkä siksi, ettet osaa englantia? : D

Aluksi tarkastellessani tämän topan otsikkoa mietin, liittyykö se jotenkin Chat In English- topaan. Eipä näemmä. Mutta oliko tämän topicin tekemisessä jotain järkeä?

//: Keskustelu In English- taskareista jatkukoon täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/13/viestiketju/24875/aku_ankan_t...

Vierailija

Eei nyt vielä sentään lopetettu! (Siis ainakin mä luulen niin) mutta toivottavasti ei, sillä 1-osakin oli ihan hyvä.

daisys
Seuraa 
Liittynyt9.2.2012

Voihan se olla että englanninkielinen taskari on loppunut joistain kaupoista mutta luulisi että jostain perähikiän marketista sitä vielä saa. Eikös ne taskarit yleensä aika kauan ole siis sama numero lehtipisteessä eli tarkoitan että ajan puolesta niitä vielä varmasti on mutta suuren kysynnän vuoksi on saattanut jostain paikoista loppua ja kyseinen liike ei ole tilannut sitä lisää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onko in english loppunut?

00 saituri - 07.02.12 05:53 (ID 879067)

tuskin, koska selkämyksessä lukee 1. yleensä se kertoo siitä et niitä tulee monta. seuraava on ehkä "in swedish" tai "in english 2"

Eikö sen pitäisi olla på svenska? Siis tiedän koska olen alunperin Norjalainen mutta isäni sai työn suomesta ja monia sukulaisiammekin oli muuttanut sinne. Mutta junalla menemisesä tuli jokin viivästys, ja majoittauduimme hotelliin. Siinä sitten 4viikkoa ruotsissa niin kyllä minä jotain opin!

Vierailija

Ei ole kuulkaa In English loppunut, Toimituksen väki vain laiskottelee jälleen. Mutta ei ole ihme jos kestää, sillä huomaan, että moni luulee sarjan olevan moniosainen ja että niitä tulisi paljon, mutta totuus on kuulkaa se, että kyseessä on neliosainen sarja. J atämän tiedän, koska minulla on In English 1 ja 3! Miten ihmeessä? No, sarja ei nimittäin todellakaan ole suomalainen keksintö, sillä sekin keksittiin Italiassa, ja minulla sattuu olemaan ne osat norjasta, jossa sarja on julkaistu loppuun jo vuosia sitten! Mihin sitä sanastoa muka tarvitsee kun ymmärrän jutut muutenkin? opinpahan myös norjaa! Että ei kannata vaipua epätoivoon, kellä ne loput kolme osaa sieltä tulevat!

-Kia K.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat