Kuinka monesti käyt akkarin sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Otsikko kertoo kaiken!Mä ainakin käy ihan usein.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mä käyn akkarin sivuilla joka päivä joka päivä ja viivyn siellä ikuisuuden! Välillä pelaan pelejä, välillä kirjoitan keskusteluihin, välillä luen Akupediaa, välillä töllään Ankka-TV:tä, välillä ihastelen muiden piirroksia Ankallisgalleriasta, välillä katselen kauppaa, välillä katselen kirjastoa. Täällä riittää tekemistä maailman tappiin!

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:
Re: Re: Kuinka monesti käyt akkarin sivuilla?

akufani733 - 07.02.12 07:50 (ID 879151) Mä käyn akkarin sivuilla joka päivä joka päivä ja viivyn siellä ikuisuuden! Välillä pelaan pelejä, välillä kirjoitan keskusteluihin, välillä luen Akupediaa, välillä töllään Ankka-TV:tä, välillä ihastelen muiden piirroksia Ankallisgalleriasta, välillä katselen kauppaa, välillä katselen kirjastoa. Täällä riittää tekemistä maailman tappiin!

Sä olet oikeassa,täältä ei tekeminen lopu.yleensä etsin topicceja joihin voisin vastata,käyn akupediassa ja joskus käyn kaupassa vain katselemassa,pelejä pelaan silloin kun huvittaa.Kyllä mä muutakin täällä teen!

:]:]:]

hali
Seuraa 
Liittynyt18.5.2011

Lainaus:
Re: Re: Kuinka monesti käyt akkarin sivuilla?

akufani733 - 07.02.12 07:50 (ID 879151)

Mä käyn akkarin sivuilla joka päivä joka päivä ja viivyn siellä ikuisuuden! Välillä pelaan pelejä, välillä kirjoitan keskusteluihin, välillä luen Akupediaa, välillä töllään Ankka-TV:tä, välillä ihastelen muiden piirroksia Ankallisgalleriasta, välillä katselen kauppaa, välillä katselen kirjastoa. Täällä riittää tekemistä maailman tappiin!

Ok se on mielipide asia kuinka pitkää täällä käy ja kuinka hauskaa täällä on, mutta (teen aivan samoja asioita kuin te muutkin) en silti viihdy täällä aivan maailman tappiin viivyn täällä hetken ehkä noin joka päiva ja siirryn muihin peleihin. AKU ANKKA ON SILTI PARAS!!!!

Vierailija

jooo, melkei joka päivä, paitsi joskus ku en pääse koneelle :L mut aika moneti kattelen vaa

yoda~~~~~~sending SOS from this tiny pox

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat