Mitä tapahtui?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä tämän topsun tarkoitus on selittää sanojen avulla, mitä tapahtui. En tee pitkää viestiä, koska eihänkuknaan jaksa niitä lukea! (;

Tässä esimerkki:

Käyttäjä 1: Kukkaruukku lattialla, ikkuna auki, lamppu mäsänä.

Käyttäjä 2: Ne viheliäiset naapurin pojat pelasivat pesäpalloa, ja kunnari tuli suoraan olohuoneeseen!

Käyttäjä 2: Antaa uudet sanat.

Tässä kuitenkin aloitussanat!:

Portailla on kolme rullaluistinta, naulakko on kumollaan, ja ulko-ovi auki.

Kommentit (9)

Vierailija

No katsos kun Tupu Hupu ja Lupu rullaluistelivat.Kukin heistä yritti päästä sisään mutta törmäsivät kynnykseen.

Enemmän Aku Ankkaan liittyvästi.

Next:aita on rikki 5 kohdasta ja katoosakin on ne 5 reikää.

Vierailija

Kymmenen meteoriittia tippui pihallemme!

Talo on yltäpäällä kermavaahdossa, taivaalta sataa vaahtokarkkeja ja joku tutunoloinen tyyppi riemuitsee pihalla.

-Kia K.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Joo, täällä oli sen Poutapilviä ja lihapullakuuroja-leffan live-version kuvaukset...

NXT:

Lattialla on maapallon ydin akvaarioon säilöttynä,

pihalla venäläinen nörtti kiljuu 'NJET':ä, seinässä Hessu Hopon muotoinen reikä

snʇıoɾɹıʞǝll∀

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Tulivuoresta purkaantui osa ydintä, kauppias puhuu siansaksaa, Hessu juoksi seinästä läpi.

Next: Taiot huoneessasi, sänkysi on mäskä ja kenkäsi ovat isoäidin tossut?

T:Nupu Ankka

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Olen päässyt läpi noituus-kokeen, olen hajottanut sänkyni vahongossa väärällä taialla, ja olen taikonut jalkoihini isoäitini tossut(En edes tiedä kuka hän on enkä ole koskaan nähnyt häntä). Olin sitten tosi hyvä taikomaan XD

Next; Olet oksentamassa vessanpönttöön, vieressäsi seisoo Don Rosa, ja teet läksyjä?

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

No joo... meille tuli biologiasta läksyä, ja soitin Don Rosan auttamaan. No, hän teki mulle yhden liemen, mutta se ei oikein toiminut... *blyäärgh--arghd-----blatghr----ögh*

NXT:

Istut maamiinan päällä, vieressä Afganistanilainen sotilas räyhää jotain, saksalainen ja ranskalainen tappelevat patongista

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vilpuriina12
Seuraa 
Liittynyt7.12.2011

Olin myymässä patonkeja ja myin yhden ranskalaiselle. Saksalainen alkoi riitelemään siitä ranskalaisen kanssa ja siitä syntyi kolmas maailmansota. Minä olin aiheuttanut sodan, joten minut lähetettiin Afganistaniin sotavankileirille. Minun käskettiin istua kiven päälle, jotta sotilas voisi huutaa minulle, mutta se olikin miina.

Next: Suomenlinna on räjähtänyt, hallitus on takavarikoinut kaikki Suomen taskarit ja sinut on ammuttu mafian toimesta.

Vierailija

Olen kuollut, miten minä sen voisin kertoa? XD

Miksi ihmeessä koko Suomi on peitetty löllöillä vaahtokarkeilla, Sauli Niinistön koira on kasvanut jättikokoiseksi ja miksi elät kiinan kokoisessa luolassa, joka on täynnä kultaa?

-Kia K.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

No joo tota... täytyy ihan oikeasti lopettaa tää karkkien syönti illalla ennen nukkumaanmenoa...

----------------------------------------------------

Vatsassasi on avohaava, helikopteri yrittää tappaa sinut ja ruotsalaiset laulavat kehnolla suomella Maamme-laulua. Selitä.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat