Mini-Taskarit jatkuu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin eli katoin eile illalla että Mini-Taskari 16 lähtee kaupoista 24.3.2012 eli joskus silloin tulee uusi Mini-Taskari jos se viellä jatkuu koska melkein aina kaupoissa myydään vain kahta uusinta Mini-taskaria.Toivon ainakin että se jatkuis koska minulla on ne kaikki.

Kommentit (15)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

No jos sinulla on ne kaikki, niin miksi sen pitäisi jatkua, kun sinun on vain turhaa ostaa uusi, kun sinulla on se jo : D

Ja mun tietojen mukaan se ei jatku.

~Pööpötin jyrää~

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Lainaus:
Mini-Taskarit jatkuu?

SuperKalle - 11.02.12 01:05 (ID 880244)

Niin eli katoin eile illalla että Mini-Taskari 16 lähtee kaupoista 24.3.2012 eli joskus silloin tulee uusi Mini-Taskari jos se viellä jatkuu koska melkein aina kaupoissa myydään vain kahta uusinta Mini-taskaria.Toivon ainakin että se jatkuis koska minulla on ne kaikki.

Aivan, toisinaan voisi tasoittua uuteen aiheeseen, jottei tarvitsisi käydä monta kertaa kaupassa.

okei...

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mini-Taskarit jatkuu?

GNR. - 13.02.12 02:51 (ID 880927) Mistä olette saanet käsityksen, että sarja ei jatku? Itse en ole kuullut sellaisesta.

Siitä kun uusimman takakannessa pitäisi olla seuraavan numeron kansikuva,mutta uusimmassa ei ole.

Vierailija

taika jonttu sanoi että jos ne jatkuis niin pitäis olla takana seuraava mini-taskarin kansikuva.jos ne ei tiedä minkälainen kansikuva on seuraavassa mini- taskarissa on(jos se jatkuu) superkalle

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mini-Taskarit jatkuu?

Maastohylje - 26.02.12 12:41 (ID 885809)

Koko minitaskari on paperin haaskausta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat