Paras Disney-laulu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lähes jokaisessa Disney-elokuvassa tai -ohjelmassa on jokin laulu. Moni tietää Timonin ja Pumban tunnarin ''Hakunamatatan''. Mielestäni paras on silti Ei nyt siis surra (eng:Why should I worry) elokuvasta Oliver ja kumppanit.

Tässä muutamia Disney-lauluja:

Tie elämän (Leijona kuningas)

Kunhan kruunun saan kuninkaan (Leijona kuningas)

Hai hou (Lumikki ja seitsemän kääpiötä)

Ei nyt siis surra (Oliver ja kumppanit)

Mullin mallin (Notre Damen kellonsoittaja)

Gospel totta on |, || ja ||| (Herkules)

Tänne jään (Aarreplaneetta)

Suuret henget (Karhuveljeni Koda)

Matkaa teen (Karhuveljeni Koda)

Älkää välttämättä ota listasta mieleistäsi vaan mitä nyt ikinä oletkaan kuullut Disneyn piirrosleffoista.

:::Bowser:::

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Miksei tänne vastata useammin, hieno aihe, ja lähes tyhjänä.

Paras Disney-laulu... tähän täytyy vastata Notre Damen kellonsoittajan Hellfire, suomalaisittain nuo liekit. Liian aliarvostettu laulu ja elokuva.

Hyvä on myös Kaunottaren ja Hirviön Beauty and the Beast-kipale, sekä The Mob Song, samaisesta pätkästä.

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Kyllä nyt tällaiseen pitää vastata, kun Disney-elokuvat ja varsinkin laulut ovat kuuluneet lemppareihini parivuotiaasta asti. Nyt pistän itselleni rakkaimmat laulut, jotka nyt muistan :)

Why should I worry (Oliver ja kumppanit) Mun mielestä mielettömän rento ja rempseä laulu, jota kuunnellessa tulee aina tosi hyvälle mielelle.

Hellfire (Notre Damen kellonsoittaja) Yks parhaista pahiksen lauluista koskaan.

Go the distance (Hercules) Saa mut aina uskomaan itteeni, et pystyn tähän :)

Son of man (Tarzan) Iloinen laulu joka on samalla kasvutarina.

Circle of life (Leijonakuningas) K-A-U-N-I-S

Tuossa nyt mitä tuli mieleen, kyl mä sanoisin et kaikki Disney laulut on parhaita :)

Vierailija

Kaikki biisit on niin ihania mutta kyllä Hellfire, Go the Distance kuuluvat upeimpiin sekä itse pidän Mulan elokuvan biisistä Reflection. pienempänä ihan ehdoton lemppari oli Mulanissa soiva instrumentaalikappale Haircut/Mulan's decision. Yleensäkin pidän Disney biiseistä paljon enemmän englanniksi (ovat siis upeampia) mutta suomeksi kuunnellessa taas tulee lapsuusmuistoja :)

Vierailija

Disney-laulut ovat ihan MAHTAVIA! Oma lempparini on niinkin kliseinen laulu kuin Tyttö sekä hän (Beauty and the beast elokuvasta Kaunotar ja hirviö). Toinen aivan mahtava laulu on Katti tahtoo olla jokainen (Ev'rybody wants to be a cat elokuvasta Aristokatit).

Jos pitäisi miettiä joku laulu, mistä en perusta, en osaisi siihen vastata. Mikään laulu ei ärsytä, kaikissa on sitä jotain Disney-tunnelmaa! Miten ihmeessa ne säveltäjät osaa...?

Glittering Goldie
Seuraa 
Liittynyt2.5.2012

Itse tykkään eniten niistä vähän vanhemmista lauluista kuten Some day my prince will come♥. Lumikista siis, en tiedä tuon suomen kielistä nimeä ja Kaunottaressa ja Hirviössä on myöskin ihania kappaleita.

;)

Vierailija

Oma ehdoton ykkössuosikki on Tuulen värit (Colors of the wind) Pocahontasista. Myös Tunnetko tään rakkauden (Can you feel the love tonight) Leijonakuninkaasta ja I'll make the man out of you (en muista mikä on suomeksi) Mulanista kuuluu minun lemppareihin. Disneyn elokuvissa on kyllä kertakaikkiaan mahtavat musiikit!

Vilpuriina12
Seuraa 
Liittynyt7.12.2011
Taikurikissa
Oma ehdoton ykkössuosikki on Tuulen värit (Colors of the wind) Pocahontasista. Myös Tunnetko tään rakkauden (Can you feel the love tonight) Leijonakuninkaasta ja I'll make the man out of you (en muista mikä on suomeksi) Mulanista kuuluu minun lemppareihin. Disneyn elokuvissa on kyllä kertakaikkiaan mahtavat musiikit!

Nuo kaikki kuuluu myös mun lemppareihin! Sitten on vielä Heijastus (Reflection) Mulanista, Sano pois (Strangers like me(luulisin ainakin et se on toi suomeksi)) Tarzanista, Part of your world (en tiedä suomenkielistä nimeä) Pienestä merenneidosta ja A whole new world (en tiedä senkään suomenkielistä nimeä) Aladdinista. Sekä myöskin kaikki Leijonakuninkaan laulut. Siis ihan kaikki niistä. Ja oon samaa mieltä, Disney-laulut on niin ihania ja mahtavia! Ja niitä on kiva laulaakin! Oon nyt päättänyt opetella laulamaan hyviä Disney-biisejä sekä suomeksi että englanniksi. Oon jo oppinut Reflectionin ja I´ll make a man out of youn ulkoa englanniksi.

Vilpuriina12
Seuraa 
Liittynyt7.12.2011

Sori tuplapostaus, mutta löysin muuten youtubesta disney-lauluja japaniksi. Siellä on kaikki minun ja Taikurikissan mainitsemat biisit ja kaikki Leijonakuninkaan biisitkin Aamuraporttia myöten japaniksi. Jos kiinnostaa, laita youtube-hakuun haluamasi elokuvan englanninkielinen nimi, ja perään "songs japanese". Esimerkiksi: "Mulan songs japanese". Voit laittaa tietenkin myös hakuun haluamasi biisin nimen, jos etsit tiettyä biisiä. Muista elokuvista en osaa sanoa, mutta Leijonakuninkaassa oli tosi hyvät japanilaiset ääninäyttelijät. Ei ne kuitenkaan suomalaisen version ääninäyttelijöitä voita.

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Why should i worry ehdottomasti, oikein hyvän tuulinen kappale ja rytmi:D Pieni merenneito-elokuvan kappaleetki on tosi hienoja. Timon ja Pumban Hakunamatata on kans yksi ehdoton suosikki;)) Ja en tiedä onko tämä edes jostain elokuvasta, mutta Prinsessalle on hyvä. Sitten Lumiki ja seitsemään kääpiön "Tee työtäs iloiten" tai joku tuollainen se on...

Vilpuriina12
Seuraa 
Liittynyt7.12.2011
~wulffi~

Why should i worry ehdottomasti, oikein hyvän tuulinen kappale ja rytmi:D Pieni merenneito-elokuvan kappaleetki on tosi hienoja. Timon ja Pumban Hakunamatata on kans yksi ehdoton suosikki;)) Ja en tiedä onko tämä edes jostain elokuvasta, mutta Prinsessalle on hyvä. Sitten Lumiki ja seitsemään kääpiön "Tee työtäs iloiten" tai joku tuollainen se on...

Joo, Hakuna Matata on tosi hyvä. Sanoin kyllä aiemmin tykänneeni kaikista Leijonakuninkaan biiseistä, mutta sanon vaan erikseen, että se on kiva. Ja tykkään Timonista ja Pumbasta muutenkin. Olen itse tämän kesän viettänyt tuota filosofiaa noudattaen. Muuten, oliko tuo Prinsessalle-kappale tuosta Jasminen lumotut kertomukset-DVD-stä? Ihan kuin muistaisin sen siitä. Päivitys vielä lempibiisilistaani: I can go the distance Herculeksesta, You`ll be in my heart Tarzanista ja tämä ei ole nyt mistään elokuvasta tietääkseni, mutta If you can dream on kanssa ihana. Kuulin sen ekaa kertaa musiikkivideona yhdestä DVD-stä noin 8 vuotta sitten. En silloin vielä osannut englantia, enkä siis ymmärtänyt sanoja mutta pidin siitä silti. Nyt löysin sen uudelleen youtubesta, ymmärrän sanat ja pidän siitä vielä enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat