Lätkän MM-kisat Suomessa 2012!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jääkiekon MM-kotikisat Suomi ja Ruotsi 2012

Otteluohjelma ja aikataulu

Kellonajat Suomen aikaa.

Alkulohkot

Perjantai 4.5.2012

12:15 USA-Ranska Helsinki

13:15 Saksa-Italia Tukholma

16:15 Kanada-Slovakia Helsinki

17:15 Tshekki-Tanska Tukholma

20:15 Valko-Venäjä-Suomi Helsinki

21:15 Ruotsi-Norja Tukholma

Lauantai 5.5.2012

15:00 Sveitsi-Kazakstan Helsinki

17:15 Latvia-Venäjä Tukholma

19:00 Kanada-USA Helsinki

21:15 Ruotsi-Tshekki Tukholma

Sunnuntai 6.5.2012

12:15 Ranska-Kazakstan Helsinki

13:15 Tanska-Italia Tukholma

16:15 Suomi-Slovakia Helsinki

17:15 Venäjä-Norja Tukholma

20:15 Sveitsi-Valko-Venäjä Helsinki

21:15 Saksa-Latvia Tukholma

Maanantai 7.5.2012

16:15 Ranska-Kanada Helsinki

17:15 Tshekki-Norja Tukholma

20:15 USA-Slovakia Helsinki

21:15 Tanska-Ruotsi Tukholma

Tiistai 8.5.2012

16:15 Valko-Venäjä-Kazakstan Helsinki

17:15 Latvia-Italia Tukholma

20:15 Suomi-Sveitsi Helsinki

21:15 Venäjä-Saksa Tukholma

Keskiviikko 9.5.2012

16:15 Slovakia-Kazakstan Helsinki

17:15 Norja-Italia Tukholma

20:15 Kanada-Sveitsi Helsinki

21:15 Ruotsi-Saksa Tukholma

Torstai 10.5.2012

16:15 USA-Valko-Venäjä Helsinki

17:15 Tanska-Venäjä Tukholma

20:15 Ranska-Suomi Helsinki

21:15 Tshekki-Latvia Tukholma

Perjantai 11.5.2012

16:15 Kazakstan-USA Helsinki

17:15 Italia-Tshekki Tukholma

20:15 Suomi-Kanada Helsinki

21:15 Venäjä-Ruotsi Tukholma

Lauantai 12.5.2012

12:15 Slovakia-Valko-Venäjä Helsinki

13:15 Norja-Latvia Tukholma

16:15 Sveitsi-Ranska Helsinki

17:15 Saksa-Tanska Tukholma

20:15 Kazakstan-Kanada Helsinki

21:15 Italia-Ruotsi Tukholma

Sunnuntai 13.5.2012

16:15 Suomi-USA Helsinki

17:15 Venäjä-Tshekki Tukholma

20:15 Sveitsi-Slovakia Helsinki

21:15 Saksa-Norja Tukholma

Maanantai 14.5.2012

16:15 Valko-Venäjä-Ranska Helsinki

17:15 Latvia-Tanska Tukholma

20:15 Kazakstan-Suomi Helsinki

21:15 Italia-Venäjä Tukholma

Tiistai 15.5.2012

12:15 Kanada-Valko-Venäjä Helsinki

13:15 Norja-Tanska Tukholma

16:15 Slovakia-Ranska Helsinki

17:15 Tshekki-Saksa Tukholma

20:15 USA-Sveitsi Helsinki

21:15 Ruotsi-Latvia Tukholma

Pudotuspelit

Torstai 17.5.2012

13:00 Neljännesfinaali Helsinki

15:45 Neljännesfinaali Tukholma

18:30 Neljännesfinaali Helsinki

21:15 Neljännesfinaali Tukholma

Lauantai 19.5.2012

14:30 Semifinaali Helsinki

18:30 Semifinaali Helsinki

Sunnuntai 20.5.2012

16:00 Pronssiottelu Helsinki

20:30 Finaali Helsinki

Kommentoikaa vapaasti!

Razze01

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Mikä tahansa muu maa voittaa paitsi Suomi! Suomi häviää! Viime kisoissa oli vain tuuria, mutta toivottavasti se on jo loppunut.

Itse tuskin seuraan kisoja erityisesti.

~Simppu, oikeuden puolesta~

Motogee
Seuraa 
Liittynyt21.7.2010

Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että tuuri on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.

Ei. Kaikki on kielletty.

Vierailija

Itse en jääkiekkoa seuraa, mutta toivottavasti Suomi voittaa nuo kisat.

Lainaus:
Mikä tahansa muu maa voittaa paitsi Suomi! Suomi häviää! Viime kisoissa oli vain tuuria, mutta toivottavasti se on jo loppunut.

Väärä asenne, toivottavasti Suomi voittaa.

Vierailija

Lainaus:

Simppu12 - 12.02.12 01:15 (ID 880576)

Itse tuskin seuraan kisoja erityisesti.

Tässä on kunnon Suomi-fanin puhetta!

Vierailija

Lainaus:
Mikäs h!ton suomalainen sä oot:'P Toivoo ny häviöö suomelle.Et taia tajuta mitään lätkästä, ku väität että viimeks voitettii iha tuurilla:PPP

Vierailija

Onko kukaan ostanut lätkäkarkki laatikkoa siinä tulee mukana mm-lätkäkiekko,Vaan 10e ja se boxi on oikeasti iso.Noh asiaan Suomen lätkäporukka on kova mutta veikkaan että Venäjä(lempparini) ryhdistäytyy eikä yritä yksilöiden avulla mittän piipertelyä.Toinen kova porukka tulee olemaan varmaankin Canada,no katsotaan miten turnaus etenee....

Vierailija

Lainaus:
--h!ton suomalainen sä oot! Toivoo ny häviöö suomelle.Et taia tajuta mitään lätkästä, ku väität että viimeks voitettii iha tuurilla

Ensinnäkin, olen aina urheilussa Suomea vastaan. Vaikka vastakkain pelaisivat Suomi ja Keski-Afrikan jääkiekkomaajoukkue, kannustaisin siltikin Keski-Afrikkaa.

Ja toiseksi, Suomi hävisi Karjala-turnauksessa (tai mikä lieneekään) sekä Venäjälle että Ruotsille. Siitä voi jo saada selville, että oliko sitä tuuria vai ei.

Vierailija

Lainaus:
Jääkiekon MM-kisat Suomessa 2012

Simppu12 - 12.02.12 09:01 (ID 880795)

Lainaus:
--h!ton suomalainen sä oot! Toivoo ny häviöö suomelle.Et taia tajuta mitään lätkästä, ku väität että viimeks voitettii iha tuurilla

Ensinnäkin, olen aina urheilussa Suomea vastaan. Vaikka vastakkain pelaisivat Suomi ja Keski-Afrikan jääkiekkomaajoukkue, kannustaisin siltikin Keski-Afrikkaa.

Ja toiseksi, Suomi hävisi Karjala-turnauksessa (tai mikä lieneekään) sekä Venäjälle että Ruotsille. Siitä voi jo saada selville, että oliko sitä tuuria vai ei.

>implikoi, että EHT-turnaukset kertovat jotain maiden tasosta

Vierailija

Lainaus:
Ensinnäkään Suomi ei hävinnyt Karjala turnausta, mutta ei tosin voittanutkaan.Kuinkakohan monesti ollaa oltu MM-kisoissa toisia?Vaan kaks kertaa ollaan voitettu, mutta finaalissa olaan pelattu useimminkin.Suomi ei oo mikään persnareikä jääkiekossa, eikä voita mitään ottelua pelkällä tuurilla:'PPP Ei herraiisä...

//Ja vielä sanon sen, että jos Suomi häviää Venäjälle ja Ruotsille(jotka molemmat ovat saakutan hyviä kiekkomaita, Ruotsi mm.toiseksi eniten MM-kisoissa voittaneita maita)Ei merkkaa, että Suomi olisi huona lätkässä:PPPP Ja mites kävikään EHT-trunauksessa yhdelle maailman parhaista kiekkomaista->(Tshekki) suomea vastaan.Hmmm...Suomi voitti Tshekin(mahtavan kiekkomaan) 7-0!SIIS SEITTEMÄN NOLLA!Sori jos nyt oon kauheen tympee, mutta en osaa käsittää, miten joku voi olla aina Suomea vastaan urheilussa:'PPP

Lainaus:
ruotsalainen?
Tarkotin siis minkälainen Suomalainen sä oot.:'PP Kirjotin taas epäselvästi...

Vierailija

Tämä ketju näyttää menneen täysin harakoilleen heti kättelyssä. Mitenkään itseäni suuremmin korostamatta olen monien mielestä hyvä urheilun arvokisojen topicien tekijä, kuten tämä allaoleva linkki osoittaa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/20146/jalkapallon...

Voi, voi kun olisin itse hoksannut tehdä topicin kisoista ajoissa. Mutta kun ei niin ei. Tämä viestiketju ei tule toimimaan ollenkaan, siitä olen aika varma. Urheilu-topic siis kutsuu jälleen toukokuussa.

Vierailija

Lainaus:

Mr Roope Ankka - 12.02.12 09:33 (ID 880812)

Tämä ketju näyttää menneen täysin harakoilleen heti kättelyssä. Mitenkään itseäni suuremmin korostamatta olen monien mielestä hyvä urheilun arvokisojen topicien tekijä, kuten tämä allaoleva linkki osoittaa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/20146/jalkapallon...

Voi, voi kun olisin itse hoksannut tehdä topicin kisoista ajoissa. Mutta kun ei niin ei. Tämä viestiketju ei tule toimimaan ollenkaan, siitä olen aika varma. Urheilu-topic siis kutsuu jälleen toukokuussa.

Miten niin tämä ketju on mennyt harakoilleen? Ei täällä olisi sen parempaa keskustelua, vaikka sinä olisitkin tehnyt tämän ketjun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat