Montako akuankka lehteä on jo.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei jätkä,juttu on näin että tässä pitää kertoo mulle eli kaikille oma arvio siitä että montako aku akka lehtee on jo.Tajusko kaikki jätkät tän jutun kikan? Jos tajus niin JEEE!!!te ette taia käsittää vaamaan mitään.No tää juttu on kuitenkin !!KIELLETTY EI MUILTA KUIN KAIKILTA!!

:) :( :) :( :(

~BLACKSHARK~

(Se tarkottaa mustaa haita jos ette tajunnee kun teillä ei taida se englanti oikein luistaa siellä koulussa)

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:
Montako akuankka lehteä on jo.

BLACKSHARK - 15.02.12 06:29 (ID 881794)

Okei jätkä,juttu on näin että tässä pitää kertoo mulle eli kaikille oma arvio siitä että montako aku akka lehtee on jo.Tajusko kaikki jätkät tän jutun kikan? Jos tajus niin JEEE!!!te ette taia käsittää vaamaan mitään.No tää juttu on kuitenkin !!KIELLETTY EI MUILTA KUIN KAIKILTA!!

:) :( :) :( :(

~BLACKSHARK~

(Se tarkottaa mustaa haita jos ette tajunnee kun teillä ei taida se englanti oikein luistaa siellä koulussa)

Not sure if troll, or just stupid

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Ai monta lehteä on jo olemassa?Luulisin että jotain 2800 viiva 3100

ps.älkää ihmetelkö että panin kirjaimilla ton viivan,jouduin muokaamaan viestiä kun siitä tuli joku skype numero:[

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tarkoitus ei ole kertoa kuinka monta lehteä itsellä on vaan tarkoitus tässä nyt oli sanoa monta lehteä on ilmestynyt Suomessa.

Vastaus tähän on, että suomen kielisiä Aku Ankka -lehtiä on ilmestynyt yhteensä 2978 julkaisua. Näin kertoo inducks, joka on kirjannut ylös kaikki ilmestyneet lehdet. Tässä lukemassa siis ei ole mukana eri maiden lehtiä eikä roope-setiä tai tarkareita jne, vain Aku Ankka -lehdet on laskettuna.

Vastaus saatu, joten topic menee lukkoon.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat