Mitä ihmettelet?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä on sellainen topic, jossa voitte kertoa asioista, joita ihmettelet. Ei ole juurikaan väliä mistä aiheesta ne ihmettelemiset on, kunhan muistatte sivuston säännöt ja muutenkin keskustelua topicin aiheesta vain hyvän maun rajoissa.

Sen lisäksi, että voitte kertoa mitä te ihmettelette, niin voitte mahdollisuuksien mukaan kertoa vastauksia edellisen tai jonkun muun ihmettelyille/aiheelle. Ja tietenkin voitte kommentoida omia ihmettelyn aiheita. Mutta se ei ole välttämätöntä, mutta hyvä kuitenkin mukana viestissä.

Pidetään siis viestit tässäkin topicissa asiallisina eikä aleta spämmäämään. Onko kysyttävää? Kysykää vaan jos jäi epäselväksi.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ihmettelen sitä, että onko Donald-91 niminen käyttäjä sattumoisin lukenut Vikke Mahtavan profiilin? Vikke on sulle noin mukava: ---)

Sitten ihmettelen myös sitä, ettei Donald ole sanonut tuosta mitään, jos on sen huomannut.

Sitten ihmettelen myös sitä, että olen Simppu12 Parhaat käyttäjät listassa, vaikka olen sanonut häntä huonoksi suomalaiseksi.

Sitten ihmettelen myös sitä kuinka fantastinen topic tekiä Laamaaja on.Oletteko sattumoisin huomanneet hänen jääkiekko topicinsa jossa on kaikkien aikojen eniten viestejä.

Sitten ihmetteen sitä, että huijasin äsken, koska siinä on vaan kaksi viestiä.

Ja lopuksi ihmetteln vielä sitä, miksi vaivauduin kirjoittamaan viestin...

~Ihmettelen kovasti:)

//Ainiin, ihmettelen vielä sitäkin, että viimevuoden euroviisut voitti ihan surkee ehdokas...

Vierailija

Ihmettelen sitä miksi aksupoika on vaivautunut kirjoittamaan noin pitkän viesti?

Ihmettelen myös tätä hullua maailmaa,murhia,kidnappauksia,pahoinpitelyä jne.

Sitten ihmettenlen näitten räppäretitten korkeaa tasoa suu auki:Juno,Ruger Hauer,Asa,Jontti&Shaka

Ihmettelen miksi Camppu00 valitsi nimekseen Camppu00.

Vierailija

Lainaus:
Ihmettelen sitä, että onko Donald-91 niminen käyttäjä sattumoisin lukenut Vikke Mahtavan profiilin? Vikke on sulle noin mukava: ---)

Joo : ---) Donland ei ole kahtonu mun röfiiliä nyyhq : ---(

Ihmettelen sitä, että miksi olen asialistien listoissa pk-topassa? :(

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihmettelen sitä, miksi hiirikebab sanoi pitävänsä taukoa täältä mutta käy silti täällä :(

Ihmettelen myös sitä, kuinka paljon arseen nuolijoita täältä löytyy :(

Sen jälkeen olisi sitten vielä ihmeteltävä tätä ketjua. :)

Foorumin tylsin mies.

camppu00
Seuraa 
Liittynyt13.5.2011

Lainaus:

Ihmettelen miksi Camppu00 valitsi nimekseen Camppu00.

Minäkin ihmettelen sitä.

Ihmettelen myös sitä että miksi viikon spämmärit listaa ei ole poistettu.

Vierailija

Ihmettelen, miksi on terroristeja, miksi on ydinvoimaa, miten suuri on maailmankaikkeus ja mitä siihen sisältyy, ja miksi meitä on rangaistu Justin Bieberillä, Robinilla, Hannah Montanalla ja Rebecca Blackilla.

camppu00
Seuraa 
Liittynyt13.5.2011

Lainaus:
Solita: Ja ihmettelen edelleen miksi Camppu00 on valinnut nimekseen juuri Camppu00.

Siksi että Camppu on lempinimeni ( jep, oikea nimeni alkaa c : kirjaimella.) ja 00 syntymävuoteni.

Tällä hetkellä ihmettelen sitä että miten ihmeessä olen jaksanut piirtää tänään jo viisi kuvaa!

Vierailija

Nyt ihmettelen miksi campun lempinimi on camppu :)

ja sitten ihmettelen miten mää oon tehnyt juuri äsken mun oveen Barksin klassikkohahmoista kuvan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat