Tehtävä-kilpailu

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Meneillään:

-Äänestys, 31.3. - 3.4.

Pistetilastot:

1. Galleriakuva

3p: kuukupööpötin, Solita

2p: camppu00

2. Akupediakirjoitus:

11: kuutio-purkka

10: kuukupööpötin

9p: camppu00

Tällaisen kilpailutopan tein, tuli minikilpailut-topasta mieleen. Eli täällä kilpaillaan myös pisteistä. Täällä on ns. tehtäviä, luultavastii kaikki täämän sivuston sisällä. En nyt viitsi enempää jaaritella, tässä tulee lista tehtävistä.

Ja pisteet annetaan aina 1-3 eri tyypeille, 1 huonoimmalle, 3 parhaalle. Ja aikaa tehtäviin on 7-10 päivää, äänestykselle 3. Jos ei tee mitään, pisteet ei muutu, mutta jos tekee, muttei äänestä, lähtee yksi piste.

Tehtävät:

Galleriakuva (Tehty: 1 kerta):

Piirretään galleriaan työ jostakin tietystä aiheesta esim. Aku Ankka kesäpäivänä tjv.

Akupediasivu (Tehty: 1 kerta):

Annetaan taas aihe, esim. jokin ankkatarina tjv. Ja kirjoitetaan akupediaan artikkeli siitä. Tässä ilmoitetaan, mistä sarjasta aikoo tehdä sen, ja sijannin, eli taskarin, roope-sedän tai akkarin, missä sarja on, jotta muut voivat arvostella sen hyvin.

Ankkakokoelma (Meneillään): Lasketaan kaikki omat ankkajulkaisut, ja äänesytetään mielenkiintoisinta kokoelmaa, suurin ja erialisin saa yhden bonuspisteen.

Pitkä tietoteksti:

Päätetään aihe, ja kirjoitetaan mahdollisimman pitkä tietoteksti siitä.

Aarteenetsintä:

Päätetään ehkä pari henkilöä, jotka viljelevät kumpikin noin viisi viestiä tänne keskusteluihin, joissa mainitaan jotain että "Tämä on tehtävä-kilpailussa etsitty aarre". Viestit on ihan normaaleja viestejä, joiden perässä on tuo lause.

Näitä tulee lisääkin, mutta aika loppuu. Päivittelen sääntojä ja tehtäviä ehkä huomenna, mutta osallistumisen saa kertoa heti, ja uusia tehtäviä saa ehdotella.

Osallistujat:

1. kuukupööpötin

2. kuutio-purkka

3. camppu00

4. Solita

Sivut

Kommentit (72)

Niko McAnkka
Seuraa 
Liittynyt8.2.2012

Oletko käynyt kuukupööpötin katsomassa minikilpailut-topaani? Sieltä olisit voinut katsella, että arvostelin ideasi erinomaisiksi, ja hyväksyin ne (olisin heti, jos olisin muistanut ne, sorry kun en huomannut :( ) Joten jos suostuisit kilpailemaan näissä siellä? Ei pakko, älä ota nokkiisi, jos jotain semmosta löydät tästä tekstistä.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Älä laita niitä nyt sinne jooko, siellä voi olla erialisia minikilpailuja vaikka, mutta kun mieleeni tuli kerrankin itseänikin kiinnostava idea topasta (: D) niin anna mun jatkaa. Pysykää te vain kysymysten puolella siellä tjv. Mutta tuletko mukaan, mäkin tulin sun kisaan takas?

~Pööpötin jyrää~

Niko McAnkka
Seuraa 
Liittynyt8.2.2012

Lainaus:
Re: Tehtävä-kilpailu

kuukupööpötin - 20.02.12 07:23 (ID 883606)

Älä laita niitä nyt sinne jooko, siellä voi olla erialisia minikilpailuja vaikka, mutta kun mieleeni tuli kerrankin itseänikin kiinnostava idea topasta (: D) niin anna mun jatkaa. Pysykää te vain kysymysten puolella siellä tjv. Mutta tuletko mukaan, mäkin tulin sun kisaan takas?

~Pööpötin jyrää~

ok, voin ilmoittautua. Mutta miten olisi sellainen, kuin tunnista hahmo-visa? Vai meneekö liiaksi mun topan tehtävien puolelle? Ja sen takia haluasisin nää kilpailut mun topaan, jotta siellä olisi suurempi kisavalikoima. Jos suostut, voin ottaa sut toiseksi vetäjäksi.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Sä saat pitää tunnista hahmo-jutun, se on kyllä tosi hyvä idea, mutta mun topassa on eri tyyppisiä, kuin että laitetaan viestillä kysymyksen tapainen ja vastataan. En oikeastaan halua tulla ylläpitäjäksi, mutta voin mä visilla, käyhän? Lisään vielä aarteenetsinnän, jossa laitan normaalien viestieni perään jossain että se on Tehtävä-kilpailussa etsitty aarre, kerron paremmin myöhemmin.

Ja muuten, ajattelin että jotta saadaan sopuisasti topa käyntiin, äänestetään, mikä tehtävä ensimmäiseksi tulee. Eli kertokaa viestissänne, esim. "Haluaisin ensimmäiseksi tehtäväksi galleriakuvan piirtämisen"

//Ei ketään kiinnostanut, joten päätin sen itse. Se on siis se galleriakuva.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Aku ja Lottovoitto on niin pieni alue... Ehkä onnekkaat ankat, siinähän voisi piirtää Akun, joka voitti lotossa. Se voisi olla ihan hyvä, tai maailmanloppu. Koitetaan tänään saada keksittyä aihe, jotta voi aloittaa piirtämisen.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Ei ole kaikkiin pakko osallistua jokaiseen, mutta kehotan, sillä se ei vie yhtäkään pistettä, mutta saatay saada pisteitä. Joten yritä edes. Ja muuten, tehtävän pituus ei välträmättä aina ole juuri se sanottu, jos kaikki osallistujat, jotka aikoo tehdä, on suorittanut sen jo. Ja jos ei aio osallistua, niin se pitää kertoa heti aluksi.

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat