Onko edellisellä käyttäjällä hienonpi profiili kuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Katselin tässä MR Roope Ankan tekemää topaa ja sain idean tähän.Idea on simppeli jos edelli sellä käyttäjällä on teistä parempi kuva niin vain kirjoitatte miksi se on parempi.Minä en nyt voi vastata tähän kysymykseen koska olin ensimmäinen tähän topiciin kirjoittanut.Vaikka en löytänyt haulla tämmöistä topiccia niin kirjoittakaa jos on samallainen olemassa.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Äääääääääääääääh, arvostelutopa...no, kirjoitanpa tänne tän kerran....sinulla on hieno Rosan kuva, minulla taas Barksin hauska teos..sinulla on hieno kuva, koska se on yksityiskohtainen ja hienosti tuherrettu. Minun kuvani taas on Barksin piirtämä hieno ja ehkä tarkoituksena vähän "myrskyn merkki" tyylinen. Arvostelen nyt.

m@csaarisen kuva:

+Upea Rosan kuva

-Hikipisaroita ehkä vähän liikaa, tylsä tausta.

akufani733:n kuva:

+Hauska Barksin tekele

-Siihen kyllästyy nopsaan, Akun ilme ehkä piirroksissakin turhan kurttu.

Entäs mitä sanotaan minun kuvastani?!?!?!?

Vierailija

DRosaFani:lla on hieno Don Rosan piirtämä kuva joka on Ankkojen sukupuusta.Minulla on myös Don Rosan Piirtämä kuva joka on Don Rosan käsikirjoittamassa ja piirtämästä sarjasta.

+DRosaFanin plussa Hienosti piirretty ja yksityis kohtainen

miinus:Akulla on aika räväkkä ilme.

Vierailija

Parempi kuva kun minulla koska siinä on ankka ja mulla joku muu lintu. : P

Lainaus:
Akulla on aika räväkkä ilme.
Se ei ole Aku.

Vierailija

Noup

Maastohylkeen kuva

+hienoja yksityiskohtia, hienosti piirretty

-Kroisos Pennonen :Z

UA kuva

+hienosti piirretty, Aku Ankka, Ei kyllästy

-Ei yksityiskohtia

//Maastohylje vaihtoi kuvaa Kulta into piihin, ja minusta tämä kuva on hienompi kuin Pii//

-UA- alias ~01

Vierailija

mun ehkä hitusen parempi koska vihaan kroisos pennosta ja kulta into piitä (kumpi toi nyt on) mutta toi kuva siitä on kyllä ihan ok

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat