Oletko koskaan ajatellut..?

Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Tämän topicin idea tuli mieleeni viime iltana ollessani täällä. Käytin hakua, eikä tälläistä aihe-topiccia sieltä löytynyt.

Eli ideana on vastata edellisen käyttäjän lähettämään kysymykseen ja laittaa sitten vielä viestiinsä kysymyksen seuraavalle käyttäjälle. Esimerkiksi tällein;

Lainaus:
Käyttäjä1; Olen ajatellut kyllä joskus muuttaa kotoani. Next; Oletko koskaan ajatellut syödä kymmenen makkaraa perätysten?

Lainaus:
Käyttäjä2; En ole ajatellut. Next; Oletko koskaan ajatellut olla lähtemättä kouluun?

jne jne jne...

Eli idea on aika varmasti selvä, joten katsotaan tuleeko tästä topicista hitti vai huti!

Ensimmäinen kysymys; Oletko koskaan ajatellut tilata Aku Ankka-Ekstra lehteä?

~Se parhaiten nauraa, joka pisimmät viestit kirjoittaa~

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kerran.Oletko koskaan ajatellut että haluaisit käydä Kanadassa.Laitoin tän siksi että mulla on sukulaisia Kanadassa.:) :)

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Olen, olen käynyt miiiiiljooooonaaaastiiii Kajaanissa. Meiltä sinne on vajaat sata kilometriä.

Oletko koskaan ajatellut, että saisit mainetta ja kunniaa?

~LäPä~

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Olen kyllä aika monestikkin ajatelut, mutten kyllä koskaan tule oikein suurempaa mainetta saamaan. Olen kuitenkin saanut aika suuren maineen luokallani...

Next; Oletko koskaan ajatellut, että olet näitten sivujen Top 40 käyttäjän joukossa?

~Se parhaiten nauraa, joka pisimmät viestit kirjoittaa~

Vierailija

No olen! Tyhmä kysymys, koska olen hypännyt jo kympistä, tosin vain kerran.

//: oho unohtu kysymys

Oletko koskaan ajatellut ajattelevasi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat