kumman olisi pitänyt voittaa putous?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eilen selvisi kumpi voitti putouksen, se oli leena hefner o.s herppeenluoma. kertokaa kumman olisi pitänyt voittaa, leenan vai usko eevertti luttisen.

Sivut

Kommentit (35)

AinaAkkari03
Seuraa 
Liittynyt6.1.2012

Ei se ny ollu niin hirffeen hirffeen hyvä jai jai jai se Leena Hefner os Herppeenluoma jjai jjai jjaö, ei ollut Usko Eevertti Luttinen kuin vaan 0,5% jäljessä Herppeenluomasta.

- Minä Itse.

Vierailija

Oli järjestetty juttu, Uskon ois pitäny voittaa

Lainaus:
Re: kumman olisi pitänyt voittaa putous?

Tietäjä Aku - 26.02.12 03:23 (ID 885906) 0,5% jäljessä Herppeenluomasta.

Ja viime vuonna munamies voitti 2 äänellä...

Tää on järjestetty niin, että sama ei voita kahesti, vaikka Aku on huimasti kilpailijoitaan parempi koomikko.

Vierailija

Leena oli ärsyttävä, hauska aluksi, mutta lopppua kohden kyllästytti. Uskon olisi pitänyt voittaa mielestäni, koska herran jutut olivat uusia.

Vierailija

olisihan se usko nyt ollut miljoona kertaa parempi, mut oli se leenakin ihan hauska. ihan alussa ei kyllä uskonut että se voittaisi kisan

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: kumman olisi pitänyt voittaa putous?

seppotaalasmaa - 26.02.12 04:21 (ID 885960)

olisihan se usko nyt ollut miljoona kertaa parempi, mut oli se leenakin ihan hauska. ihan alussa ei kyllä uskonut että se voittaisi kisan

Jep.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Usko Eevertti Luttisen, tottakai. Tuhat kertaa parempi kuin Lena.

//Topicin tämänhetkinen tilanne (3.3. klo 11:49):

Usko Eevertti Luttinen: 14 (87,5 %)

Lena Hefner os. Herppeenluoma: 2 (12,5 %)

Eli kaikki topicin SELVÄT vastaukset mukana (ei esim. "oli hirvveen hyvä voittaja", "*hahmon nimi* oli surkee" tms.)

Vierailija

Mun mielest Uskon. ku sil on paljo paremmat jutut. En ainkaa jaksa kuunnella, ku Leena toitottaa koko ajan sitä jajajaja juttua

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat