Mokat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kaikenlaista keskustelua mokista. Meidän koulussa on sellaset portaat, missä on sellainen kapea kaide käsiä varten. Useet pojat ei portaita kävele vaan istahtaa tyynesti kaiteelle ja liukuu huimaa vauhtia alas. Mulla oli kerran mahtava päivä menossa ja ihan vain leveilläkseni sekä huomiota saadakseni lähdin kiitämään kiitettävää vauhtia sitä kaidetta pitkin. Kaikki katto mua ja vei huomioni, ja mäjähdin kyljelleni. Kaikki alko nauraa ja nolotti hirveesti. Nyt uus sääntö mulla, ei enää leveilyä ikinä ;P.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Lainaus:
Mokat

lupuhullu8 - 28.02.12 04:27 (ID 886920)

Kaikenlaista keskustelua mokista. Meidän koulussa on sellaset portaat, missä on sellainen kapea kaide käsiä varten. Useet pojat ei portaita kävele vaan istahtaa tyynesti kaiteelle ja liukuu huimaa vauhtia alas. Mulla oli kerran mahtava päivä menossa ja ihan vain leveilläkseni sekä huomiota saadakseni lähdin kiitämään kiitettävää vauhtia sitä kaidetta pitkin. Ensin ylpeänä laskin kuin mikäkin kaideguru kun kaikki katto mua. Kaikki oli vielä matkalla ruokalaan, joten paljon väkeä oli todistamassa. Joo, mutta en ollu pistäny merkille, että kaidelaskussa lopussa pitää hypätä kaiteelta pois jos haluu pystyssä pysyä. Yhtäkkiä kaide loppu persuksen alta ja lensin kyljelteni lattialle niin että mäjähti. Ensin oli hetki hiljasuutta ja sitte kaikki repes. Ei yhtää nolottanut : D..

-LH8-

Heh tuo oli hauska. Kerronpas yhen oman mokan toissaviikolta. Tulin kouluun. Meillä on aulassa sellaisia penkkejä jossa voi istua. No penkit oli varattuja joten nojasin seinään. Siinä kohalla seinässä on valokatkaisijat. Kun nojasin niihin koko aula (noin 10m. pitkä) pimeni.

Vierailija

Tuo oli kyllä hyvä : D.

Samalla kun nostan, kerron yhen mokani.

Aamulla heräsin puoli seiskalta ja tein aamu-askareet. Sitten ihmettelin kun kukaa ei ollu vielä herännyt. Ajattelin, että niillä alkaa koulu/työpäivä vasta myöhemmin. Niinpä lähdin kävelemään 2 kilsan matkaa koululle. Kun olin koulussa, koko alue oli autio eikä kellot soineet vaikka kuinka odotin. Mun oli pakko palata kotiin ja yllätys, äiskä oli herännyt ja huolissaan musta miksi olin poissa sängystä ja kotoa LAUANTAI-aamuna.. Kyllä harmitti :P. Kaikki tapahtui 2009 keväällä.

-LH8-

Vierailija

Ainakin sellainen moka, että tänään on hiihtopäivä koulussa, ja kaikkien on tuotava sukset mukaan, ja mulla tietysti ei ole suksia xP

Joo justiinsa, ope varmasti ragee,

Vierailija

Kerran kun tulin myöhässä tunnille oli biologiaa ja läksynä oli tehdä yhdestä kappaleeasta tehtäviä ja lukea sama kappale opettaja kysyi minulta vastausta kysymykseen. olin juuri avaamassa kirjaa ja sanoin oota vähän ja tietenkin meiltä vain kuulusteltiin olemmeko lukeneet kappaleen kunnolla eikä kirjaa saanut käyttää apuna ja silloin koko luokka repesi... NOLOA

Vierailija

Menin koulun välkällä vessaan ja olin kännyllä. Sitku kellot soi en kuullut niitä siksku uppouduin pelaamaan angry birdsiä. Sitten kun tajusin että kellot ovat soineet niin heti pyyhin ahterini ja menin nopeasti luokkaan. Ope kysyi et missä oikein olin ollut kun myöhästyin tunnilta 20 min. Sanoin pelkästään että: “olin vessassa”ja sit koko luokka repes ku olin ollu niin kauan vessassa... Nolotti kyllä...

Vierailija

No mun yks moka on se, että kerran tornimäellä (eli eilen) olin menossa sompahissillä ylös.Sitte en meinannu saaha sitä kiinni ja jonoo oli varmaan kilsa..: D Sitte vaa vetäsin sukdet jalasta ja menin aidan yli pois.Kaikki vaa katto vihasina, ku olivat joutuneet oottamaan.

Toinen on se, kun kerran yritin hypätä sillee keinun yli.Tietenkin juoksin päin keinua ja mätkähin maahan.Sen jälkeen olin menossa jo sisälle kun kellot soin rönäsin sitte vielä siinä ovellaki.Kaverit nauro, eikä se kovin noloo ollu koska lahosin itekki..: DD

Näin mulla ; )

Vierailija

Hei taika-hamsteri2 mitä toi MUN tarkottaa no asiaan kun olin kotona otin kerran peruna pussin en huomannu että pussin pohja oli rikki ja kaikki perunat valahti lattialle semmonen moka mulle tapahtui mulle viime torstaina kirjoitettu siis5.3.2012

Huom:pahoittelen virheitä tekstissä

Vierailija

Noh, tässä yks: Vanhassa koulussamme oli aina keskiviikkoisin yksi välkkä, jollon on pakko osallistua johonkin ykköskakkos-luokkalaisten keksimään leikkiin -.- . Me oltiin sillon kirkonrottaa ja koko koulu äänesti mut jääjäks. Noh, löysin heti yhden kavereistani ja lähdin juoksemaan "kirkkoon" päin. Kun juoksi, katsoin koko ajan, missä kaverini juoksi ja törmäsin päin lipputankoa. Kaikki tuli pois piiloista ja kaveri vaan kysyi "Sattuks sua" :D. Seuraavana päivänä oli musta silmä.

Vierailija

Mä vihaan maanataita!Tänään sattu tää moka:

Tehtiin koulussa keppinukke esitystä ja etittiin ryhmän kanssa sopivia papereita jossaa on nukkeja.Opi oli jättänyt oman kirjansa auki jonkun pulpetille, ja tietysti luulin, että kun siinä oli leikattavia nukkeja, se on vihko josta jokainen voi käydä repäisemässä paperin jossa on ne tarvittavat nukkejen kuvat.Minä menin ja repäsin open kirjasta sivun.Sitte ope tulee siheen npp. Kaikki nauraa ja jankuttaa samasta kokoajan.Kyrsii...No minkäs minä sille mahan, opettaja jättää niin tyrkylle siihen kirjansa jota luulin nukkekirjaksi.:'P Kyllä itteäniki revetyttää silti, vaikka se olikin aika noloo : DD

Taika-hamsteri2
Seuraa 
Liittynyt3.12.2011

Lainaus:
Re: Re: Mokat

sählääjä - 05.03.12 08:20 (ID 890093)

Hei taika-hamsteri2 mitä toi MUN tarkottaa no asiaan kun olin kotona otin kerran peruna pussin en huomannu että pussin pohja oli rikki ja kaikki perunat valahti lattialle semmonen moka mulle tapahtui mulle viime torstaina kirjoitettu siis5.3.2012

Huom:pahoittelen virheitä tekstissä

Mikä MUN?

Cammi
Seuraa 
Liittynyt17.6.2010

Ei nyt tuu muita mieleen kuin tää:

Ala-asteella me laskettiin välitunneilla jäämäkeä. Tietysti sitä kaikkein liukkainta ja pisintä. Kävelin ihan tavallisesti jonon perään, mutta liukastuin ja kaaduin edessä seisovan jalkoihin. Se oli vielä kaiken lisäksi jyrkkä mäki ja kaikki kaatuivat mäkeen ties miten ja laskivat yhtenä ryhmänä alas. Minä liu'uin mukana. Välkkävalvoja juoksi pihan toiselta puolelta mäen juurelle ja alko auttaa oppilaita ylös ja kysymään, että kuka sen aiheutti. Oppilaat, jotka oli oli katsoneet sivuista vain nauroivat kippurassa ympärillämme, mutta kukaan ei paljastanut minua. Ehkä kukaan ei ollut huomannut.(Ainakin toivoin niin.) Sen jälkeen siitä mäestä ei saanutkaan laskea muutamaan viikkoon. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat