Paras tapa järjestää lehdet.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nonni.

Nyt, kun on tämä hiihtoloma, niin olen tekemässä suurta inventaariota lehdistäni. Tarkoitus olisi järjestää ne ja järjestänkin vuoden mukaan, mutta mitä sitten,kun ei kyllä nuo suuret pinot mahdu minnekkään, enkä ala kansioita ostelemaan, koska niihin uppoaisi pieni omaisuus.

Toivottavasti saitte selvää ongelmastani, sillä aika sekava teksti taitaa olla...

Kommentit (14)

Vierailija

no mulla on myös pieni ongelma näitten kanssa.Kaappi tai hylly on hyvä idea, mutta entä sitten kun se(kaappi tai hylly)on täynnä? mulla näet on kokonainen kirjahylly, mutta se on ihan täynnä akkareita, hyvä jos sinne mahtuu enään uusimpia akkareita(no ei sinne mitään mahdukkaan, et ei sen puoleen)Niin ja kansioita ei kannata ostaa jos,1 ei ole tilaa niille,2 et osaa käyttää niitä(tolla mä tarkotan sitä että ne kansiot repii helposti aku-lehdet)Niin ja hyvää hiihtolomaa ( :

T: the £uro alias taikapeili ( ;

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse pidän osaa lehdistä kansioissa kirjahyllylläni, loput olen laittanut suoriin pinoihin laatikoihin (muistaakseni 100 lehteä/laatikko) ja laatikot nurkkaan, ja osaa pidän pinoissa kirjahyllyssäni.

Vierailija

Mulla on sellasii Ikean pahvist tehtyi valkosii lehtilaatikoit joihin mahtuu noin 60-65 Aku Ankka lehtee ja niit on helppo koristella(Oon liimannu ne täytee ite piirtämii Aku Ankan kuvii).Ja on muute halpoi,muistaakseni noin 3 euroo 5 kappaletta,ei oo paha hinta mun mielest.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Paras tapa järjestää lehdet.

the £uro - 29.02.12 11:02 (ID 887217)

no mulla on myös pieni ongelma näitten kanssa.Kaappi tai hylly on hyvä idea, mutta entä sitten kun se(kaappi tai hylly)on täynnä? mulla näet on kokonainen kirjahylly, mutta se on ihan täynnä akkareita, hyvä jos sinne mahtuu enään uusimpia akkareita(no ei sinne mitään mahdukkaan, et ei sen puoleen)Niin ja kansioita ei kannata ostaa jos,1 ei ole tilaa niille,2 et osaa käyttää niitä(tolla mä tarkotan sitä että ne kansiot repii helposti aku-lehdet)Niin ja hyvää hiihtolomaa ( :

T: the £uro alias taikapeili ( ;

No mulla oli niin paljon lehtiä että mä tyhjensin yhden turhan kaapin ja panin ne sinne.

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:
Re: Paras tapa järjestää lehdet.

BartSipmsonUGH - 29.02.12 10:55 (ID 887213)

Lainaus:
enkä ala kansioita ostelemaan, koska niihin uppoaisi pieni omaisuus.

Kyllä ostat.

Älä määräile!

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Voisin tähän sanoa, että paras mahdollinen säilytys niille olisi ne kansiot, ja niissä sitten johonkin kaappiin. Eikä ole pakko edes ostaa niitä Aku Ankka -kansoita. Ihan hyvin ne menevät tavallisissa lehtikansioissakin. Itselläni on yli 41 kansiollista lehtiä, enkä voi kuvitellakaan, että ne säilyisivät hyvässä kunnossa kovinkaan pitkään, jos ne olisivat vain jossakin hyllyssä. Jokainen tietty pitää niitä miten tahtojaa. On minulla kyllä niitä lehtiäkin irtonaisina kirjahyllyssäni, mutta kun joku kävelee siintä ohi, ne yleensä tippuvat.

Lehtikansiot ovat minun mielestäni paras vaihtoehto, mutta jos niitä hyvin pitää, niin kyllä ne kaapissakin pärjäilee ; )

Vierailija

Mulla on 5 kansiota eli 2½ vuotta Akkaria kansioissa, vuoden 2010 lehdet irrallaan pinossa, ja samassa pinossa on osa vuoden 2011 lehdistä (lopetin tilaamisen jossain vaiheessa vuotta 2011). Eli säilytän irrallisia lehtiä pinossa, vaikka oon aikeissa laittaa ne kansioon, kun saan taas tilattua. Kansiot on hyvät vaihtoehto.

Vierailija

Mulla kaikki akkarit on vaan joissain pinoissa, tai sekasin ympäri kämppää. mulla ei ole mitään hajua missä noin ½ niistä on koska koira kuljettelee niitä ympäriinsä. Ei sillä että välittäisinkään.

Jossain ne kaikki on ja jos etsin jotain tiettyä niin siinä saattaa mennä viikko tai pari.

Kaikesta huolimatta taskareille on varattu ihan oma hylly, jossa joskus oli kaikki omistamani taskarit mutta nyt pikkuveljeni "lainaa" niitä eikä laita takaisin.

Nyt on hyllyllä enää muutama taskari kiitos _erään_

Kovakaniset (varsinkin rosat) ovat kuitenkin siisteissä riveissä hyllyillä, tai joissain kauan sitten kadonneissa laatikoissa.

Ja tässä oli miten EI kannata säilyttää akkareita

-F.Andersen, ankkafani jo vuodesta 1934

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat