Kevään 2012 nettisivu-uudistus

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei! Täällä keskustellaan kevään 2012 Akuankka.fi:n uudistuksesta. Yleistä mielipidekeskustelua tulevasta uudistuksesta.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Sivut

Kommentit (189)

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jos joku tosiaan haluaa tietää jotain uudistuksista niin voi lukaista Toimituksen viestin:

Lainaus:
1. Kaipasitte UKK:ta ja paiskaammekin teitä nakilla. Naputelkaa yhdessä mieleisenne, niin rakennamme sille loogisen paikan. Käyttäjämoderaattoreita olemme jo kauan harkinneet ja siirrymme pian aikeista tekoihin. Aikarajan pidennämme piakkoin ehdottamaksenne 7.00–22.00. Hymiötkin pyrimme siirtämään valikoksi, ehkä niiden yllätyksellisyyden alkuviehätys on jo vähän kulunut...

2. Vastaa topiciin -linnki on hyvä uudistus, minkä laitamme hetimmiten työn alle, samoin viestien signeerausta vastaan meillä ei ole mitään periaatteellista, toiminnallisuus profiiliin lienee paras tapa toteuttaa se. Paikallaolijoiden galleria voisi näyttää myös kivalta, panemme mietintämyssyyn!

ettäsemmosta.

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

UKK Usein kysytyt kysymykset sellainen topic on täälä sivulla ja englanniksi Frequently Asked Questions (FAQ) jos jollain sivuilla tuollaiseen olet törmännyt.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siinä samalla kun tehdään olennaisempia uudistuksia tämän sivuston suhteen, niin toivoisin selkeää yleisilmeen parannusta.

Ja etusivulle vosi tulla taas jokin gallup-kysely sekä myös viikon kysymys, jossa saattaisi olla jokin pieni palkinto, joka arvottaisiin vastanneiden kesken. Ei sillä, että minä sellaisia haluaisin, mutta jotkut muut varmasti olisivat kiinnostuneita kyseisenlaisista palkinnoista.

Sitten aika hyvä uudistus voisi olla se myös, että pitäisi kulua ainakin 45 sekuntia (nykyisen 15 sekunnin sijaan) edellisestä viestistä samaan topicciin, ennen kuin itse voi uudelleen kirjoittaa. Jos 45 sekuntia on liian tarkka aika, niin minulle käy minuutin rajakin. Varmasti vähentäisi ainakin hieman spämmäämistä ja tuplapostaamista.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Sitten aika hyvä uudistus voisi olla se myös, että pitäisi kulua ainakin 45 sekuntia (nykyisen 15 sekunnin sijaan) edellisestä viestistä samaan topicciin, ennen kuin itse voi uudelleen kirjoittaa. Jos 45 sekuntia on liian tarkka aika, niin minulle käy minuutin rajakin. Varmasti vähentäisi ainakin hieman spämmäämistä ja tuplapostaamista.

Päinvastoin sitä voisi lyhentää tai poistaa kokonaan sen ajan käytöstä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kevään 2012 nettisivu-uudistus

Donald-91 - 03.03.12 11:30 (ID 888712)

Siinä samalla kun tehdään olennaisempia uudistuksia tämän sivuston suhteen, niin toivoisin selkeää yleisilmeen parannusta.

Ja etusivulle vosi tulla taas jokin gallup-kysely sekä myös viikon kysymys, jossa saattaisi olla jokin pieni palkinto, joka arvottaisiin vastanneiden kesken. Ei sillä, että minä sellaisia haluaisin, mutta jotkut muut varmasti olisivat kiinnostuneita kyseisenlaisista palkinnoista.

NO ei. Nykyinen 15s estää jo tuplapostaamisen, mutta jotkut ovat edelleen niin tyhmmiä, että jäävät rämpyttämään lähetä viesti -nappia.

Lisäksi tuo tekisi pienten typojen pikakorjauksesta rasittavaa.

5s lähetysväli olisi siis parempi.

Vierailija

Toivottavasti uudistus toisi yksityisviestit tänne ja uusia pelejä. Toivoisin myös uutta kultaryntäystä ja galluppia viikoittain.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Wondy sanoi ihan vasta jossain tällaisessa topicissa, ettei yksityisviestejä tule nyt eikä myöhemminkään. Joten kun moderaattori on niin sanonut, niin enpä uskoisi, että niitä tulee. Niiden perään lienee siis täysin turhaa haikailla tällä foorimilla.

//: Pahoittelen virhettäni, Tapsa99.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Lainaus:
Donald: Sitten aika hyvä uudistus voisi olla se myös, että pitäisi kulua ainakin 45 sekuntia (nykyisen 15 sekunnin sijaan) edellisestä viestistä samaan topicciin, ennen kuin itse voi uudelleen kirjoittaa. Jos 45 sekuntia on liian tarkka aika, niin minulle käy minuutin rajakin

No ei kyllä minuutin aikarajaa. Kuten BartSimpsonUGH sanoi, pikkuisten typojen korjaamisesta tulisi rasittavaa.

Toisten foorumien mainostaminen on kiellettyä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat