ADRESSI = VIESTIMÄÄRÄÄ RAHALLA!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen päätynyt siihen tulokseen, että viestimäärää olisi pitänyt alusta asti voinut ostaa rahalla. Näin ollen oikeasti aktiiviset ja tunnolliset foorumille kirjoittelijat saisivat kunnioitusta!

Esim 100 viestiä = 10 euroa.

Nimet = Måke

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:
Re: ADRESSI = VIESTIMÄÄRÄÄ RAHALLA!

angry bird - 03.03.12 12:08 (ID 888731)

Mitä järkee sinää olis jos ei olis kirjottanu kuitenkaan niin paljoa??

Oikeesti Aku Ankasta kiinnostuneet ihmiset sais kunniaa.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Olet pimeä.

Mitä järkeä on ostaa viestejä rahalla, ja kumminkaan viestejä ei olisi. Tarkoitatko, että täällä saisi käydä VAIN ne, jotka tilaavat ja lukevat 24/7 Aku Ankkaa?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onneksi olkoon, tässä on tähän mennessä erikoisin adressi. :'D

Viestimäärä on muutenkin aivan turha härpäke tuossa esillä, jonka tarpeellisuudesta on puhuttu monesti. Toiset ovat valmiita jo poistamaan koko viestimäärän näkyvistä, koska sen on huomattu vain lisäävän spämmäämistä, koska porukka luulee saavansa kunnioitusta suurella viestimäärällä. Ehkäpä kuitenkin nämä aktiivisimmat listojen poisto helpottaa tuota hommaa, kun ei ole enää sellaista kilpailua ja muutenkin viestimäärien vertailua kyllä tullaa karsimaan pois, ei se ole mikään kilpailun aihe.

Jokaisella kunnolla käyttäytyvällä käyttäjällä on oikeus kirjoittaa tänne foorumille ilman mitään maksua. Ota huomioon, että suurin osa kuitenkin maksaa vähintään viikottaisen akkarin, joten ei siihen ole mitään ideaa mitään enempää rahastusta alkaa ottamaan. Ei keskustelua pidä karsia siihen, että täällä pyörisi joitain rikkaiden perheiden lapsia, joilla on varaa maksaa foorumille kirjoittamisesta. Ei keskusteluissa ole tarkoitus mikään kunnia, täällä on tarkoitus olla porukoiden tasa-arvoisia ja keskustella erilaisista asioista. Uskoisin, että koko keskustelut hiljentyisin tuollaisen asian jälkeen.

Aivan turha idea, joten lukkoa tälle tulee ehdottomasti.

//Varamodeilut poistettu.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat