Akuankka.fi -kautta aikain

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä on sellainen keskustelu, jossa voi suhteellisen vapaamuotoisesti kertoa omia parhaita muistojaan akuankka.fi -keskusteluista siltä ajalta kun on täällä itse käynyt. Muistot saa olla joko siltä ajalta kun on ollut rekisteröityneenä tai kun on sitä ennen käynyt tutustumassa/katselemassa tätä paikkaa ja sen keskusteluita jne. Muistelemisessa saa käyttää kohtuudella pieniä lainauksia vaikka nyt Off-Topic 1:n alkuajoilta yms.

Tarkoitus olisi saada aikaan mukavaa keskustelua käyttäjien musitoista näiden sivujen keskusteluista.

Aihe on suhteellisen laaja, joten eiköhän käydä muistelemaan aa.fi:n aivan pian 4-vuotista historiaa.

Ensinnäkin täytyy tähän heti alkuun todeta, että uusitut sivut avattiin 10.3.2008.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Sillon kun rekkasin tänne, ei ollu suunnilleen yhtään riitoja. Se oli kivaa. Täällä oli myös paljon mjkavaa väkeä. Kun mä taas lopetin täällä käymisen, se johtui riidoista ja sellasesta. Olishan se kivaa et olis taas sellasta kun sillo.

~Akkari täällä taas!

Vierailija

Itse siis rekkasin vähän aikaa sitten,onnekseni kaiken riidan,herjaamisen ja mollaamisen keskellä.

Uskon että ennen oli paljon mukavempaa olla näillä sivustoilla,toki onhan nytkin todella mukavaa,kun ei vaan välitä spämmäreistä tai trolleista.

Silti nykyään kaikki bvaan pelleilee ja spämmää,mälsää :(

Ton Roza
Seuraa 
Liittynyt19.11.2010

Olisi pitänyt silloin 2008 rekisteröityä, mutta ei jksanut... : ( No, onhan täällä nyt tämän päivän meiningit, ja ennen trollit ja spämmärit olivat sentään hauskempia, nyt he laittavat joka topaan miljoona yhden sanan viestiä. Oma paras muisto oli pistepotin eka kauteni.

On se hurja. On se hurja kaveri.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kunpa kaikki topicit poistettaisiin, kun nämä sivut tänä vuonna uusitaan, ja kaikki alkaisi "taas" alusta. Ja vaikkapa poistettaisiin kaikki profiilit, ja tehdään taas uudet : D Kaikki alkaisi siis alusta. Jotain piti vielä sanoa, mutten muista mitä..

Minä lähetin ensimmäisen viestini Uusin Aku Ankka lehti topicissa vuona 2010 syksyllä. Tässä se on:

Lainaus:
Arvostelen aku ankka lehden numero 38:

Kansi:Hauska idea mutta minusta huonot piirrokset.

Ei taaskaan taustaa! 7+

Aku ankka:maistajamestari

Todella hyvä tarina,vaikka taas norjalaisen

ankka piirtäjän piirtämä. 9

Jeeee! William van hornin piirtämä ja käsikirjoit-

tama tarina.piirrokset hyviä mutta ei aivan

täydellisiä.Juoni oli todella hyvä. 10

(Unohdin laittaa tarinan nimen mutta se oli:

aku ankka:mittarimittelö.)

pikku pelle:keksintökilpa

Huono hahmo ja aika huono juoni,mutta oli silti

tarinassa hyvääkin.Ainakin kun hessu hassutteli

ja kun pikku pelle on niin harvinainen hahmo,että

häntäkin on kiva nähdä. 7+

Tupu,hupu ja lupu:yksin kotona

Todella värikkäät piirrokset.Mutta aika lyhyt

tarina... 8

Sitten mini-tarina:8

Hyvä lehti. 8-/10

( Tuolloin en näköjään tiennyt, että kirjoitusta voi pyyhkiä pois, ja kirjoittaa uudelleen, jos jokin menee pieleen : D)

Tuohon aikaan keskusteluissa oli ihan hyviä viestejä, nykyään viestit ovat kuitenkin huonompia kuin silloin. Muistan myös kun ennen kävin Aku Ankka sivuilla topicissa nimeltä "Ulottuvuus 512", jossa oli mukana myös Veli Huilu. Lopulta siellä ei käynyt kuin vain minä ja Veli Huilu. Ja lopulta pitkän ajan päästä Hidis lukotti sen.

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuo Tupelon linkkaama topic ei vastaa tämän topicin ideaa, jotaa selitin jo aijemmin Off-Topic 4:_ssa. Sen takia tätä ei tarvitse lukottaa. Tämä on jokaisen henkilökohtaisille muistoille aa.fi:_ssä, kun tuo toinen on sellainen aa.fi-sivujen historian fakta -topic.

Minä siis rekisteröidyin ensimmäisten käyttäjien joukossa pari päivää uuditusten jälkeen keskiviikkona 12.3.2008. Tuon jälkeen en sinä keväänä juurikaan käynyt täällä, enkä osallistunut ollenkaan edes kultaryntäykseen. Siitä johtuen minulla ei ole siitä mitalia, mutta eipä sillä niin väliäkään.

Rohkenin tulla tänne keskusteluihin kirjoittelemaan vasta keskikesällä 2008 reilusti juhannuksen jälkeen.

Muistan, kun tuolloin kaikki oli toisin, kuin nykyään. Lukuunottamatta sitä kesän yhtä vaihetta, jolloin Wondy ja Tehwin valistivat täällä spämmänneitä (ja jopa trollanneita) käyttäjiä sivustolla käyttäytymisestä, niin yleisesti ottaen kuitenkin voidaan sanoa ajan silloin 2008 ja vielä 2009 menneen näillä sivuilla paremmin.

Tulen varmasti tähän viestiin lisäämään jotain, jos kukaan ei kerkeä kirjoittamaan ennen sitä jälkeeni mitään. Saa kirjoittaa toki, se olisi toivottavaa.

//: Tässäpä lainaus Off-Topic 1:_stä:

Lainaus:
Sami-96 30.9.08: Nyt jää sitten nähtäväksi, paljonko tämä topic vaikuttaa. Varmasti tästä topicista huolimatta tulee topicceja, jotka sisältyisi kyllä aivan mainiosti tähän topicciin. Mutta joka tapauksessa on tämä topic varmasti hyödyllinen toivottavasti vain muutkin ymmärtävät

Niinhän se Offi on hyödyllinen, totta. ;)

Vierailija

Joskus 2008-2009 oli tunnus, silloin oli foorumitkin huomattavasti mukavammat. Nykyään on niin paljon tosikkokukkahattuja.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jos Måke kerta olit aijemmalla profiililla täällä liikkeellä silloin 'vanhaan aikaan', niin etkös muista sitä, miten Rosa4tehwin ja Wondy ohjeistivat monesti joitakin käyttäjiä.

Oi niitä aikoja. ;) : D

//: Tässä on lainaus ja kaksi ensimmäistä lausettani ekaan Offiin:

Lainaus:
minä 2.11.08: Erinomaisen hyvä keskustelu kerrankin! Tällaisia keskusteluita tarvitaan.

Muistan sen kuin eilisen, että suhtauduin Off-Topicin ideaan aivan aluksi siten että 'Mikäs se tämmöinen on?', kun en ollut hoksannut ideaa.

Niin ja yleensäkin Offiin kirjoiteltiin ihan alkuaikoina paljon harvemmin kuin nykyään. Esimerkiksi yhdessä välissä oli ollut peräti 2 viikkoa ilman viestejä Off-Topic 1:een. Nykyään se ei taitaisi onnistua. ;)

Mutta tuo jonkun ehdottama 'puhtaalta pöydältä' lähteminen on mielestäni aika iso ja erikoinen ehdotus. Vaikka olen saattanut joskus itsekin ajatella, että miten onnistuisi, jos alotettaisiin sivustolla tosiaan ihan alusta.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lainaus:
Nykyään on niin paljon tosikkokukkahattuja.

Mä oon varmaan sellainen?

Tuntuu välillä oudolta, että mä olen rekannut tänne ennen kuin esim. akselipoika, raivis ynnä muita samanlaisia, vaikka he ovat paljon tunnetumpia kuin minä : D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
kuukupööpötin: vaikka he ovat paljon tunnetumpia kuin minä

Minä ainakin muistan sinut paljon pidemmältä näiltä sivuilta kuin akselipoikaa tai raivo_ankkaa.

Tuolla 'tosikkokukkahattuilijoilla' varmaankin viitataan osin ainakin minuun. : D

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lainaus:
Minä ainakin muistan sinut paljon pidemmältä näiltä sivuilta kuin akselipoikaa tai raivo_ankkaa.

Tuolla 'tosikkokukkahattuilijoilla' varmaankin viitataan osin ainakin minuun. : D

Mukavaa, että muistat minut pitkän ajan takaa, sillä on vaikuttanut siltä, että et ole ikinä kuullutkaan minusta, kun et ole lainaillut mun viestejä, vastaillut topiini tai kommentoinut galleriatöihini, mutta ei se mitään. : D

Pitäisiköhän tehdä topic -"Tosikkokukkahattuilijoiden klubi"? : D

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Lainaus:
Muistan sen kuin eilisen, että suhtauduin Off-Topicin ideaan aivan aluksi siten että 'Mikäs se tämmöinen on?', kun en ollut hoksannut ideaa.

Ömm, etkö ole aa.fi:tä ennen käynyt toisilla foorumeilla? Off-topic on ollut jo kauan eri foorumeilla ennen aa.fi:tä.

Muistan kun alkuaikoinani chattasin Aleksi macAnkkahullun kanssa eri topiceissa. : P

Muistan myös legendaariset Ankkarockin profiilin hautajaiset ja MacAnkan (en muista nimimerkkiä) kruunajaiset aa.fi:n kuninkaaksi : D.

Muistan myös että ennen täällä oli paljon rennompi meininki eikä huomauteltu niin paljon viestien pituuksista yms.

Vierailija

Silloin kun tulin tänne niin sillä alkuviikolla oli vähän kaikenlaista säätämista. Mutta kun meni jotain pari kuukautta niin aloin jo oppia enemmän esim. ettei caps lockia pidä käyttää kirjoittaessa ja käyttämään keskusteluhakua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat