Historiasi näilä sivuilla.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No tämä topic on pyörinyt päässä kauan jo.

Yksin kertaisesti kerrot historiasi näillä sivuilla.

Alusta loppuun ei sentään joka päivää ja viestiä tarvitse kirjoittaa Miksi kirjauduit näille sivuille

Mitä mieltä olit sivuilta. Milloin pidit taukoja milloin teit eniten topiceja ynms.

Ei muuta kuin keskustelemaan teen aloitus viestistä selkeämmän jos, ette ymmärrä.

D.U.C.K ILONPILAAJA

Sivut

Kommentit (16)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

No, rekisteröidyin 2009 kesällä. Aluksi pelailin pelejä ja katselin galleriakuvia. Tai no, suunnilleen ensimmäisenä puolessa vuodessa en ollut täällä, mutta sitten muistin tunnukseni täällä. Sitten rupesin kommentoimaan galleriatöitä sanallisesti ja laitoin omiakin mukaan. Rupesin vähän "aktivoitumaan", eli kirjoitin viikossa ehkä 5 viestiä. Silloin oli jo varmaan 2010 kesä. Lopulta kirjoitin päivittäin ainakin monta viestiä, ja sitä on jatkunut tähän asti. Mutta kohokohtia välillä on ollut urassani mm. Oletko...? -leikin tekeminen, siitä tuli ihan ok menestynyt, Koodinmurrot, joita oli kiva ratkoa. Ei tule enempää mieleen, mutta luultavasti tämä nettisivujen uudistus tulee olemaan todella kivaa.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Morjesta! Muistan vielä rekisteröitymiseni näille sivuille. Rekisteröidyin 9.6.2008, toki tuosta vasemmalta profiilikuvani alapuolelta se näkyy. Olin alkuun todella ahkera kirjoittelija, silloin oli myös monia sivuston "tunnetuimpia" käyttäjiä kuten esim Salwer 1st/ (hän taitaa edelleenkin kädä täällä suht aktiivisesti), Adz, Sami-96 ynnä monia muita mahtavia kirjoittelijoita.

Viime aikoina on kirjoittelut jääneet vähemmälle, mutta aina silloin tällöin piipahdan lukemassa viestejä täällä.

Vierailija

Lainaus:
Hermanni 313: Morjesta! Muistan vielä rekisteröitymiseni näille sivuille. Rekisteröidyin 9.6.2008, toki tuosta vasemmalta profiilikuvani alapuolelta se näkyy. Olin alkuun todella ahkera kirjoittelija, silloin oli myös monia sivuston "tunnetuimpia" käyttäjiä kuten esim Salwer 1st/ (hän taitaa edelleenkin kädä täällä suht aktiivisesti), Adz, Sami-96 ynnä monia muita mahtavia kirjoittelijoita. Viime aikoina on kirjoittelut jääneet vähemmälle, mutta aina silloin tällöin piipahdan lukemassa viestejä täällä.

Tervepä terve, sinua ei olekaan täällä juuri viime aikoina näkynyt! Hermannin comeback vol 1.03 lienee kyseessä tällä kertaa. : D

Vierailija

Oho aikamonta vastausta on tullut.

Rekkasin viime kesänä näille sivuille. Olin ollut ennenkin pelaamassa pelejä aluksi mielessä oli pelkkä viestimäärä ja sen kasvattaminen ja oli pakko miele olla viikon aktiivisimmat listan kärjessä joka kannustaa spämmäämään lähetin jopa tahalleni tuplia no sitten aloin tekemään topiceja useimmat olivat turhia ja sitten tein Olitko topicin joka keräsi ehkä 35 sivua.

Syksyllä aloin pitämään pitkäää taukoa joka kesti ehkä jopa 2kk jolloin olin paljon muilla sivuilla.

No sitten tuli Onko totta topic joka on suosituin topicini tähän menessä mietin todella kauan tekisinkö sen topicin.

Kaipaan edelleen joitain käyttäjiä mm. Alakia Pompsua Höpsimisprinssiä ja muita hyviä käyttäjiä.

AP_
Seuraa 
Liittynyt20.3.2010

Kävin täällä ensimmäisen kerran silloin kun tämä uusi sivusto tuli.Eli joskus 2008 kesällä muistan siitä sen että pelailin pelejä ja luin viestejä.Maaliskuu 2010.Päätin rekisteröityä näille sivuille se oli päivä 20 .3.2010 kun rekisteröidyin.Lähetin ensiksi kuvan ja sitten aloitin kirjoittelemaan.Mutta kesällä en enää jaksanut olla ja päätin lopettaa käyntini täällä.Mutta olen pienestä pitäen lukenut Aku Ankka lehteä joten näin että joulukalenterivisassa oli Playstation 3 joten päätin huvin vuoksi osallistua kun ei vielä ole sitä vekotinta.Siis kyseessä on 2011 joulukuu. Sain taas innon takaisin ja rupesin lukemaan viestejä. Mutta pulmana oli se että en muista salasanaani joten rupesin arvailemaan.Kunnes oliko se 17.12.2011 kun arvaukseni osui oikeaan ja rupesin kirjoittelemaan viestejä ja tässä sitten ollaan. Ei kukaan varmaan jaksa lukea tuota pitkäpiimäistä historiaa mutta toivon että joku lukisi.

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Historiani:

14.9.2011

Rekisteröidyin sivuille sattumanvaraisesti.

Sillä meille oli juuri tulossa uudestaaan Aku Ankka pitkän tauon jälkeen. Yhdessä lehdessä huomasin ilmoituksen Ankkatietäjä-visasta johon halusin osallistua. Kun huomasin, että tarvitaan tunnus kirjauduin tänne.

Tuossa vähän historiaa, enenpää en kerkeä.

okei...

Vierailija

No kaippa minä voin minun "synkän" historian kertoa :). Mutta joo. Tulin pelailemaan vuonna 2006 tänne pelit ja puuhat osiolle. Mutta sitten en vähään aikaan enää täällä pelaillut. Vuonna 2009 tilasin kansioita (taas,olin tilannut niitä monta jo)! Niin sitten huvikseni painoin keskusteluja. Eka topic jonka klikkasin oli Don Rosa vs Carl Baks. sivusto vaikutti oikein mukavalta. Sitten vuonna 2009 tein skeittiankka käyttäjän. No käyttäjä ei ollut mikään "menestys" Suutuin monta kertaa ja kiroilin :(. Se ei ollut tarkoitukseni näillä sivuilla. Sitten tein tämän Fani Ankka käyttäjän. Mutta sitten joku käyttäjä en muista kuka rupesi haukkumaan minua. Sitten tuli meille pikku riita :(. Bannit sain tälläkin käyttäjällä :(. Sitten päätin ottaa itsestäni niskasta kiinni! Tein Akumies123 käyttäjän. Sillä minä käyn "aina". Paitsi nyt kun Akumies123 on banneilla (anteeksi niille joille kiroilin ja haukuin)!, Niin nyt käytän sen aikaa tätä nickiä.

En aio Akumiehellä enää kiroilla,haukkua tai tehdä sitä mitä tein Akumiehellä (häpeän tekoani joten en kerro mitä tein)! Mutta kun Akumies tulee banneilta niin lupaan parantaa tapani!

Toivottavasti olen joidenkin mielestä parantanut tapani!

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Rekisteröidyin joku 5.12.2010 päivä.

Aluksi en ollut kovin aktiivinen, kävin näillä sivuilla noin kerran vuodessa. Mutta joku pari kuukautta sitten rupesin käymään kerran päivässä. Ja noin kuukausi sitten tulin myös keskusteluihin.

Don't waste your time, or time will waste you

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Olen käynyt täällä pelaamassa pelejä noin vuodesta 2008 lähtien, rekkasin silloin kun rohviilikuvani alla oleva boksi sanoo, eli 10.3.

Flemminki, kamuni, kertoi että tänne kantsii rekata, koska olemme kovia Aku-faneja.

En ole tehnyt menestyviä topiceja, mutta olen kova roolipelaaja.

Tästä sainkin topic-idean, näkyillään.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Tulin entistä hullummaksi ankkafaniksi ja päätin liityä akuankka.fihin.Olin koko viime kesän poissa näiltä sivuilta(koska pelasin niin paljon esim:minecraftia)Ja meinasin unohtaa koko paikan.Olen tullut entistä aktiivisemmaksi viimeaikoina.

SuperKalle:Etkä enää koskaan ole yksin.

Vierailija

Minun historia on lyhyt.

Kirjauduin tänne 9.8.2011 ja kävin täällä ahkerasti.

Yht´äkkiä innostus kuitenkin lopahti ja lopetin tämän kokonaan. Muutama viikko sitten muistin, että minulla on täällä käyttis ja päätinpä tulla takaisin. :)

-Eve

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat