Cosplay

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Harrastaako kukaan lukijoista cosplayta?

En tarkoita että tarttis käydä kilpailuissa ym. mutta tekee ite naamiaisasuja ja käyttää niitä, oli kyseessä sitten halloween-naamiaiset tai koulun näytelmä.

Itse teen naamiaisasuja alusta asti tai muokkaan kirpputorilöytöjä. Nyt teen hullun hatuntekijän hattua, kissantassukäsineitä, herttakuningattaren valtikkaa ja kruunua.

Kommentit (9)

Vierailija

Se on! Kannattaa kokeilla. Eikä tartte ostaa aina kaupan lähes heti hajoavia massatuotteita joissa ei ole mitään ainutlaatuista.

Vierailija

Hei tuohan on mahatava idea!

Olin jo unohtanut kokonaan että vappunakin voi pukeutua vähän hölmösti XD Saako lainata ideaa?

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Olen kuullut cosplaysta, ja se kiinnostaisi, mutta taitoni eivät taida riittää tekemään jokin cosplay-asu. Olisin kiinnostunut tekemään Fursuitteja. (katso Youtube tai Wikipedia)

~ Koira Ankka

Vierailija

Sun on pakko käydä kattomassa fursuit-sivustoa jossa näytetään asiasta kaikki perusasiat. Tais olla google-haulla tällanen: En:Fursuit building

Kokeile!!!

PS.Niiden teko on usein kallista lystiä.

Vierailija

Itse en erityisemmin cossaa, paitsi tietenkin jos sellaiseen on epävirallinen mahdollisuus ihan omassa kaveripiirissä. Yhden kamuni Halloweenjuhliin vedin ylleni itse väkkäämäni japanilaisen koulupuvun, kun taas pihan -juhliin tein vanhasta sadeviitasta jonkun ihme kaavun...

-Kia K.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

"en" ei ole kunnollinen vastaus mihinkään, joten poistin kyseisen SuperKallen viestin edeltä. Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.

Topicissa ei ole mitään vikaa, mutta ihan topicin tekijälle se huomautus, että tämä on väärässä osiossa. Pulinoihin kuuluu kaikki keskustelut, jotka ei liity Disneyyn. Mene aina ensin siihen osioon mihin topic kuuluu ja sitten vasta painat sitä aloita uusi keskustelu -nappia. Moderaattorit topicin joutuvat kuitenkin siirtämään oikeaan osioon, joten helpota hieman heidän työtään ja laita topic oikeaan osioon valmiiksi.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat