Paras SM-LIIGA joukkue?

Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Itse kannatan bluesia!Ja perustelut mukaan.

Kommentit (12)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Paras on mielestäni ehdottomasti JYP, eli Jyväskyläs Palloseuran jääkiekkojoukkue! Jyphän voitti runkosarjan muistaakseni vuosina 2011 ja 2010, ja on ollut muutenkin tällä vuosituhannella todella kovassa vedossa, ja pelaahan siellä huippuhyviä pelaajia, esimerkiksi Sami Vatanen, Jani Tuppurainen ja Eric Perrin!

//Missäs muuten asut, AP_? Minulla on pieni ajatus, että olet se poika edessäni, jonka kanssa juttelinkin, joka kävi hakemassa Sami Vataselta ja Jani Tuppuraiselta nimmarit ja kaksi ottelu-lippua JYP-Kärpät otteluun.//

Vierailija

Mun lempi jokkueeni on Hifk tai jokerit Hifk on ehkä vähän parempi kun Jokerit koska Hifkillä on Mikael Granlund

AP_
Seuraa 
Liittynyt20.3.2010

Lainaus:
Re: Paras SM-LIIGA joukkue?

tupu,hupu,lupu ja rupu - 19.03.12 04:41 (ID 895551)

Paras on mielestäni ehdottomasti JYP, eli Jyväskyläs Palloseuran jääkiekkojoukkue! Jyphän voitti runkosarjan muistaakseni vuosina 2011 ja 2010, ja on ollut muutenkin tällä vuosituhannella todella kovassa vedossa, ja pelaahan siellä huippuhyviä pelaajia, esimerkiksi Sami Vatanen, Jani Tuppurainen ja Eric Perrin!

Jee!Hyvä tupu,hupu,lupu ja rupu.Kyllä se vaan on JYP.Kuten t,h,l ja r manitsi pelaajat kuten Eric Perrin myös J-P Hytönen on hyvä pelaaja

Motogee
Seuraa 
Liittynyt21.7.2010

Lainaus:
Paras SM-LIIGA joukkue?

taika jonttu - 19.03.12 04:18 (ID 895504)

Itse kannatan bluesia!Ja perustelut mukaan.

Missäs sinun perustelusi ovat?

Itse kannatan Kärppiä koska heillä on hienoin ja arvokaimman näköinen logo.

Ei. Kaikki on kielletty.

sepittäjä
Seuraa 
Liittynyt14.6.2010

Itse kannustan KalPaa, koska olen syntynyt Kuopiossa. Tiesikös joku muuten, että Kalpa ei tarkoita vain Kallaveden palloa. Kalpa on erään lainen miekka-ase.

Tuo äskeinen oli Aku Ankasta luettua tietoa.

-SeKo

Vierailija

Minun suosikki joukkueeni on Espoon Blues. Perusteluina se, että olen Espoolainen ja muutenkin hyvä joukkue. Olen ollut Bluesin fani siitä asti kun aloitin SM-liigan seuraamisen.

Hyvät maalivahdit Bluesista ainakin löytyy, koska maalivahti on vaihtunut viime aikoina lähes joka vuosi. Syynä maalivahdin vaihtoon on ollut se, että maalivahdit nousee kovempiin sarjoihin.

Tomppu97 Blues-fani nyt ja aina :]

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan ensinnäkin huomioi ettei tämä kuulu kyselyt ja visailut osioon, koska tänne kuuluu vain disneyyn liittyvät topicit! Lue kyselyiden ja visailujen eka topic, siinähän se lukee aivan selvästi.

Muutenkin tämä ei tarvitse omaa topiciaan, koska aihe on liian suppea, joten urheilu-topicissa jatkuu:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/10981/urheilu

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat