Jalkapallon EM-kisat 2012

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päätin luoda hiukan ajankohtaisemman topicin EM-kisoilla, kun vanhaan on viimeksi kirjoitettu joulukuun alussa.

*Aloitusviesti kopioitu Mr. Roope Ankalta*

§ Tämä keskustelu toimii Jalkapallon EM-kilpailujen 2012 virallisena topicina.

******************************************************************************************************************************************************

§ No niin, arvattavissa on, että joku tulee valittamaan tämän kuulumisesta Urheilu-topiciin ja muuta sellaista. Mutta Jalkapallon EM-kisat ovat niin suuri puheenaihe, että siitä on parempi tehdä oma topicinsa, aivan kuin monista muistakin urheilulajeista. No, ei siitä sen enempää, siirrytään itse asiaan:

******************************************************************************************************************************************************

§ Tämän vuoden kisat pelataan Puolassa ja Ukrainassa 8. kesäkuuta-1. heinäkuuta (2012). Kilpailut ovat järjestyksessään peräti neljännetoista. Joukkueita kisoihin osallistuu kaiken kaikkiaan 16.

§ Jalkapallon EM-kisojen 2012 pelipaikat ovat:

Puola:

National Stadium (Varsova)

PGE Arena (Gdansk)

Municipal Stadium (Wroclaw)

Municipal Stadium (Poznan)

Ukraina:

Olympic Stadium (Kiova)

Donbass Arena (Donetsk)

Metalist Stadium (Harkova)

Arena Lviv (Lviv)

Lohkoja on neljä ja jokaisessa on neljä joukkuetta:

Lohko A

Puola

Kreikka

Venäjä

Tšekki

Lohko B

Alankomaat/Hollanti

Saksa

Tanska

Portugali

Lohko C

Espanja

Italia

Irlannin tasavalta

Kroatia

Lohko D

Ukraina

Ruotsi

Ranska

Englanti

~Simppu, oikeuden puolesta~

Kommentit (6)

Vierailija

Espanjan lohko on kaikista kovin Irlanti on ainut joka ei vältämättä yhtään voittoa saa. Lempijoukkueeni on Espanja ja nyt kaikki tulee valittamaan, että Espanja on voittanut niin paljon sen takia suosikki joukkue. Olen kannattanut Espanjaa aina.

Vierailija

Hollanti hoitaa nämä kisat. Ei se Espanjakaan aina voi voittaa, varsinkaan kun Villa saattaa olla loukkaantuneena, Torres on tehoton. Espanjan hyökkääjät kisoissa ovat todennäköisesti Llorente, Soldado ja Negredo. Saksallakin on hyvät mahdollisuudet voittoon.

lakezorro
Seuraa 
Liittynyt23.4.2010

Lainaus:
Re: Jalkapallon EM-kisat 2012

D.U.C.K ILONPILAAJA - 28.03.12 08:04 (ID 899646)

Espanjan lohko on kaikista kovin Irlanti on ainut joka ei vältämättä yhtään voittoa saa. Lempijoukkueeni on Espanja ja nyt kaikki tulee valittamaan, että Espanja on voittanut niin paljon sen takia suosikki joukkue. Olen kannattanut Espanjaa aina.

Espanjan lohko kovin. HAH! B-lohko (Saksa,Hollanti,portugali ja Tanska) on ehdottomasti kovin. Saksa tulee voittamaan kisat, oli niin ylivoimainen karsinnoissa.

~~Lakezorro aina ajan tasalla~~

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
Miksi loit uuden topicin, jos aiheesta oli jo vanha? Topicit ei vanhene.

En jaksaisi väitellä, mutta vastaan typerästi: Siksi.

Lopettakaa tuo kinastelu!

Minusta on hyvä että tehtiin tälläinen uusi topic!

Pääsee alku sivulle heh!

Minä kyllä olen Argentiinan kannattajia! Argenttiina voittoon!!!

Vierailija

Lainaus:

Minä kyllä olen Argentiinan kannattajia! Argenttiina voittoon!!!

Joko olet litsannut maantiedon tunneilta, tai sitten tuo oli sarkasmia ;D

Minun mielestäni kyllä Saksan lohko on kovin (Saksa, Hollanti, Tanska Portugali). Itse kannustan Espanjaa, johtuen pääosin David Villasta ja Casillaksesta. Hän on vain niin hyvä maalivahti.

Veikkaan, että kisojen voittajaksi selviytyy Hollanti, Saksa tai Espanja. Englanti putoaa suhteellisen aikaisin, kun taas Italia ja Ranska alisuorittavat jälleen. Se oli oma arvioni.

~Simppu, oikeuden puolesta~

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Varamodeilut poistettu.

Ei topic vanhene, vaikka siihen ei vastata. Topicin voi nostaa, jos se on edelleen ajankohtainen ja tämähän aihe on edelleen ajankohtainen, kun siintä uuden topicin teit.

Jatketaan siellä aiemmin tehdyssä topicissa:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/23753/jalkapallon...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat